Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12260)
Veikko Huovisen Pojan kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Arto Luukkainen Vapaan pudotuksen Suomi.
Seuraavana saman tuoreempi Suomi hajoavan imperiumin sylissä.Nyt tuntuu hyvältä tietää missä mennään ja tuossa melko kaunistelematonta kuvaa maamme menosta erityisesti talouden vinkkelistä.
Lievä ot: Luukkanen on kyllä erikoinen tyyppi. Akateemisesti meritoitunut ja kirjoittanut hyviä tietokirjoja, mutta some/poliitikkopresenssistä tulee mieleen lähinnä joku ympäri vuorokauden kännissä oleva. Enkä tarkoita edes mielipiteitä, vaan kirjallista antia.
Lucinda Riley: Italialainen tyttö. Kevyttä viihdettä, mutta niin koukuttavaa. Ei malta laskea käsistä.
Tapani Baggen Keltainen Cadillac.
Yksityisetsivä Mujunen tutkii kiristystapausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto Luukkainen Vapaan pudotuksen Suomi.
Seuraavana saman tuoreempi Suomi hajoavan imperiumin sylissä.Nyt tuntuu hyvältä tietää missä mennään ja tuossa melko kaunistelematonta kuvaa maamme menosta erityisesti talouden vinkkelistä.
Lievä ot: Luukkanen on kyllä erikoinen tyyppi. Akateemisesti meritoitunut ja kirjoittanut hyviä tietokirjoja, mutta some/poliitikkopresenssistä tulee mieleen lähinnä joku ympäri vuorokauden kännissä oleva. Enkä tarkoita edes mielipiteitä, vaan kirjallista antia.
Eduskuntavaalien alla miehen youtube- kanavan anti kyllä oli aika rasittavaa.
Nyt kesken: Kalle Päätalo, "Ahdistettu maa"
Kalle aloittaa varusmiespalveluksensa Talvisodan aikana.
Harry Vuorinen: Myrskyn silmässä
Poliittisen vangin päiväkirja jatkosodan ajalta 1941-1944
.
Kertoo Koverin syrjäisen vankileirin oloista. Leiri sijaitsi Aunuksen Karjalassa.
Kirja on painettu 2006. En ollut ennen viime vuotta koko keskitysleiristä kuullutkaan. Mielenkiintoista historiaa.
Asterix: Jumalten rannan nousu ja tuho
Remo Special - Taivas Romahtaa
Eila Pennanen: Ennen sotaa oli nuoruus
Katariina Souri: Sarana
Oletteko lukeneet? Mielipiteitä? Kerron omani kunhan pääsen loppuun...
Saako aikuiset lukea nuortenkirjoja? Olen löytänyt jotain joka huvittaa ja josta pidän.
Vierailija kirjoitti:
Saako aikuiset lukea nuortenkirjoja? Olen löytänyt jotain joka huvittaa ja josta pidän.
Saa lukea ihan mitä haluaa.
Ljudmila Ulitskaja: Vihreän teltan alla
Vierailija kirjoitti:
Minkä? Minä luen Adrian Mole , suomeksi kai Hadrianuksen tunnustukset.
Vierailija kirjoitti:
Katariina Souri: Sarana
Oletteko lukeneet? Mielipiteitä? Kerron omani kunhan pääsen loppuun...
Luin loppuun. Jauhoi diagnoosista, vaikkei edes uskonut niihin. Olisin jotenkin odottanut jotain aitoa syvällistä oivallusta, mutta sitä ei tullut.
Aki Hintsa, tänään olen elossa.
Tekijä.
Kirjaston haussa oli hauska:
Tekijä: Enni Mustonen
Tekijä
Karel Capekin Puutarhurin vuosi.