Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12260)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max Seeck, lukenut putkeen Uskollinen lukija, Pahan verkko ja aloittanut Kaunan.
Olen lukenut vasta sen ensimmäisen, oli kyllä hyvä esikoisteos nuorelta mieheltä! Ja kyllä, aion lukea ne kaikki.
Suosittelen tätä sarjaa.
Tosin Seeckin muut kirjat menee minun makuun liian poliittisiksi ehkä.
Oisko jotain suosituksia, jos olen tykännyt Seeckin Jessica Niemi -sarjasta sekä Pekka Hiltusen Studio -sarjasta?
The Gulag Archipelago on juuri nostettu yöpöydälle. Vankileirien saaristo se taitaa suomeksi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Valtosen He eivät tiedä mitä tekevät äänikirjana.
Millainen tämä on?
Ihan huippuhyvä. Moniulotteinen, muistan lukiessani ajatelleeni, että tästä olisi saanut kirjoitettua useammankin kirjan. Omasta mielestäni yksi parhaista lukemistani suomalaisista kirjoista.
Minäkin pidin kovasti. Peräti kolme tuttuani on lukenut tämän kirjan kaikki ovat haukkuneet sen. Olen miettinyt, että olenko jotenkin nolo, kun aina kehun tätä.
Klara ja aurinko.
Niitä kirjoja, joiden lukemista on pakko jatkaa (perunat on kiehumassa, pihvit käännetään tässä samalla kirja kädessä)
Arto Virtanen: Kubismin hautajaiset
Luulin, että pääsen lukemaan taiteilijaromaania, mutta sen sijaan teos on lähinnä yli 70-vuotiaan kirjailijan haaveilua siitä, että jos olisikin vielä päähenkilön tapaan nuori ja v i r i i l i ja pääsisi p a n e m a a n sitä ja tätä ja tuota. Rasittavaa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Marko Hautala: Kuolleiden valssi. Novellikokoelma.
Mulla on tämä varauksessa. On varmaan hyvä :D
Lisa Wingate, Ennen kuin olimme sinun
Tosipohjainen koskettava kertomus Memhisistä v. 1939 köyhien perheiden lasten kidnappauksista adoptioon rikkaille vanhemmille.
Vierailija kirjoitti:
Lisa Wingate, Ennen kuin olimme sinun
Tosipohjainen koskettava kertomus Memhisistä v. 1939 köyhien perheiden lasten kidnappauksista adoptioon rikkaille vanhemmille.
pikku-p karkasi: Memphisistä
Outi Pakkasen Naistenkutsut.
Kevyttä luettavaa mutta tykkään Pakkasen tyylistä!
Vierailija kirjoitti:
Arto Virtanen: Kubismin hautajaiset
Luulin, että pääsen lukemaan taiteilijaromaania, mutta sen sijaan teos on lähinnä yli 70-vuotiaan kirjailijan haaveilua siitä, että jos olisikin vielä päähenkilön tapaan nuori ja v i r i i l i ja pääsisi p a n e m a a n sitä ja tätä ja tuota. Rasittavaa luettavaa.
ehkä se sit kannattaakin jättää kesken.
Kuuntelin viimeksi Anna-Leena Härkösen Juhannusvieras. Olin positiivisesti yllättynyt! Pidin Anna-Leena vähän hömppäkirjailijana, vakka ihan viihdyttävänä sellaisena, mutta tässä oli syvällisyyttä ja moniulotteisuutta. Tuli ihan Häräntappoase mieleen, mutta aikuisempi.
Sain juuri luettua Geoffrey Cainin Totaalinen poliisivaltio. Jokaisen kannattaa lukea!
En ole lukenut varmaan kymmeneen vuoteen. Äänikirjana kuuntelen pari tuntia päivässä autossa istuessa. Nyt kuitenkin ajattelin että saisin unen päästä paremmin kiinni lukiessa ihan fyysistä kirjaa ja ostin iltahömpäksi Jojo Moyesin Morianten laivan. Tosi kiva kun on puhelimen näpyttely jääny iltasella ja ei pysty ajattelemaan murheitaan kun pitää keskittyä kirjaan. Kirja vaikuttaa minulle oikein sopivalta.
Wivi ja Hanna, arkkitehdin ja kauppaneuvoksen yhteiset vuodet.