Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?

Vierailija
07.08.2018 |

Mulla on Tolstoin Sota ja rauha.

Kommentit (12841)

Vierailija
12841/12841 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeuden kääntöpiste. Kumman kaksitasoinen kirja, ja tosi kauniisti kirjoitettu. Juonen ja maailman perusteella fantasiatarina, mutta jännästi tulee lukiessa semmoinen olo, että kertoisi oikeasti esim. syömishäiriöstä. Ei ole hullumpi, mielenkiinnolla odotan, miten päättyy! Mutta romantasian ystävien ei kannata vaivautua, ei ole mikään ihmissuhdevetoinen kirja.

Tää oli lohduton kirja, tyylillä kylläkin kirjoitettu. Mulle tuli vähän samat fiilikset.

Itsellä kesken Christien Kohtalokas viikonloppu. En ole edes laskenut, montako kertaa olen lukenut. Lucy Angkatell on ehkä Christien paras hahmo ikinä.

Vierailija
12842/12841 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodi Taylor : Toinen toistaan surkeampia tapahtumia (St Maryn aikakirjat 1)

Jopa sattui mahtava scifi kirja käsiin.

St Mary on historian tutkimuslaitos jonne Madeleine Maxwell = Max pyrkii ja pääsee töihin. Tutkimustyö laitoksessa ei ole vain pölyisten kirjojen tutkimista vaan laitoksella on aikakapseleita joilla pääsee paikan päälle tutkimaan historiallisia tapahtumia, mm Ensimmäisen maailmansodan kenttäsairaalaan, dinosaurusten aikaan tai Alexandrian kirjaston palon aikaan.

Oikein mukavaa, hauskaa mutta myös jännittävää kerrontaa. Kirjalle on tulossa jatkoa, mutta juoni jää hyvään rauhalliseen kohtaan. 

4,5/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla