Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12265)
Elizabeth Gilbert: Tyttöjen kaupunki
Sain kirjastosta kaksi uutta kirjaa:
Anna Soudakova: Haikara levittää siipensä
Max Seeck: Merkitty
Luen nyt tota ekaa, on hyvä. Kertoo Valko-Venäjästä.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä paa....aa.
Onko hyvä kirja?
Lars Levi Laestadius. Yksi mies, seitsemän elämää.
Hain eilen kirjastosta, koska kiinnostaa tietää mitä tämä VL-lahkon oppi-isä on aikoinaan puuhastellut. Ja mihin hänen opetuksensa perustuvat.
Sensuuri iski 😅
Agatha Christien Kymmenen pientä n****ripoikaa
Juuri ilmestynyt Colm Toibinin Long Island.
Kirja on jatkoa Brooklynille, jonka olin lukenut sattumalta sopivasti kesällä (eli on tuoreessa muistissa), kun olin saanut todella edullisesti kesäalesta (2,90 e nidottu/jättipokkari). Brooklyn yllätti positiivisesti, en yleensä lue sen tyyppisiä kirjoja, ja tämäkin on vaikuttanut toistaiseksi hyvältä (olen lukenut vajaan kolmasosan kirjasta).
Tommi Kinnusen : KAARNA. Erittäin hyvä kirja.
Vierailija kirjoitti:
Lars Levi Laestadius. Yksi mies, seitsemän elämää.
Hain eilen kirjastosta, koska kiinnostaa tietää mitä tämä VL-lahkon oppi-isä on aikoinaan puuhastellut. Ja mihin hänen opetuksensa perustuvat.
Suosittelen Aapeli Saarisalon kirjaa: Laestadius - Pohjolan pasuuna.
Vierailija kirjoitti:
Dan Jones, Essexin koirat. Vasta aloitin, en tiedä onko siitä mihinkään. Historialliset romaanit kiinnostavat.
Mua kiinnostaa historia enemmän mahdollisimman totena kuin romaaneina.
Samoin en jaksa dekkareita, vaan ennemmin 'Pohjolan poliisi kertoo', siis tosista tapahtumista.
Robert Ludlum: Vihollinen
Olen tiloissa, joissa olen saanut tämän luettavakseni. Tämähän on ihan umpipaska, en ymmärrä suosiota. 60 asteen kulmassa koilliseen oli tasakylkisen kolmion osoittama vessa, josta hain tylppäkärkisen Beretta B60 aF54 mustankiiltävän Norvich -mallliston karhean käsiaseen, joka ampuu teräsvaippaisia luoteja pysäyttäen teron luotiliivit. Kyllä- olen niin tehnyt itsekin, älä kysy enempää. Oh Susanna - miksi kuolit -nyt kostan. Hänen märät silmänsä ja leventelintuoksuiset hiuksensa saivat x:n rakastumaan ja sulkemaan suojelevaan syleilyynsä.
Ihan Jerry Cottonia.
Tällainen tarina voisi toimia jonkun hyvän action-ohjaajan ja niminäyttelijän elokuvana, mutta ei kirjana - enkä jaksa kyllä niitäkään enää katsoa.
T:Nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään,esim.romaanien suomalaiset kirjoittajat ovat läpeensä vassareita juoppoja,mitä niiltä pitäis muka oppia,apurahoilla ryyppääviä muka intellektejä.höh.
Eiköhän kirjailijat ole nykyään aika raittiita. Lenkkeileviä kasvissyöjiä, jotka äänestävät vihreitä tai kokoomusta.
The Way of Men - Jack Donovan
George R.R. Martin: Fire and Blood. Targaryenien dynastian historia jota kirjassa muka joku munkki/historioitsija käy läpi. Siinä rajoilla, että jätänkö kesken, mutta sitten kuitenkin juuri riittävän kiinnostava etten sitä vielä ole tehnyt. Nimet ja henkilöt menevät helposti sekaisin.