Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12265)
Kapinallinen, Rahaf Mohammed
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kesken Je m'appelle Agneta, kirjoittanut Emma Hamberg.
Etsin kevyttä kesäkirjaa ja sellainen tuo todella onkin. Vähän ruvennut ärsyttämään kun päähenkilö on niin hölmö.
Ai jaa, minä olen lukenut kahdesti ja myös jatko-osan. En edes yleensä pidä kevyestä hömpästä. Tästä jostain syystä pidin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin kevyttä kesäkirjaa ja sellainen tuo todella onkin. Vähän ruvennut ärsyttämään kun päähenkilö on niin hölmö.
Ai jaa, minä olen lukenut kahdesti ja myös jatko-osan. En edes yleensä pidä kevyestä hömpästä. Tästä jostain syystä pidin kovasti.
Hmm mielenkiintoista. Minusta päähenkilö on tehty jotenkin alleviivaavan tyhmäksi ja avuttomaksi. Vähempikin olisi riittänyt jotta viesti menisi perille. Mutta ehkä se tästä vielä paranee!
Vierailija kirjoitti:
Miksi hölmö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hölmö?
Ai olitkin juuri vastannut samaan aikaan 🙂 Osasin lukea, en ole hölmö 🙂
Sata herjanvetoa ennen nukkumaanmenoa.
'Peoplewatching, the Desmond Morris Guide to Body Language', 2002, Desmond Morris.
John Verdon: Murhakierre. Kolmas osa tätä jännärisarjaa.
Raija Roivainen - Laulamisen sietämätön keveys! Suosittelen ihan kaikille, siis muillekin kuin (ammatti)muusikoille!
Arttu Tuomisen uusin dekkari Vapahtaja, Delta-sarjan viimeinen osa. Ilmestyi viime viikolla.
Tony Halme: Junala armahtaa - minä en. On muuten hyvä ja mielenkiintoinen kirja. Ehdoton lukusuositus
Vierailija kirjoitti:
Tony Halme: Junala armahtaa - minä en. On muuten hyvä ja mielenkiintoinen kirja. Ehdoton lukusuositus
Paras kohta on se tappelu Espanjassa. Hienosti kuvailtu kohtaus kriminaalien kanssa.
Tästä piti tehdä elokuvakin. Harmi ettei kerinnyt. Tappelukohtaukset kirjassa on erittäin todentuntuisia ja realistisia.
Näissä osioissa kungfut ja taistelulajit herää eloon suomalaisen lihan kautta ja iskeytyy koko muuta maailmaa vastaan sellaisella intensiteetilla, että koko maailma ottaa sen hienon lyhyen kauniin hetken verran turpaan Viikingiltä.
Laura Lindstedt: ONEIRON. Jaaa, vasta alussa olen ja on kyllä tosi erikoinen ja mielenkiintoinen kirja. Kertoo naisista jotka ovat kuoleman jälkeisessä välitilassa kirjailijalla kyllä hyvä mielikuvitus kun kykenee tämmöisiä asioita kuvittelemaan!
Jenni Kokanderin Yksi miljoonasta.
J. Pal: Department of Dungeon Studies 2
Ike. En noteeraa kokkareita yleensä mutta Ikessä oli jotain