Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12269)
Kati ja Jari Tervon Ukko ja mökki. Ihanan viihdyttävä kirja koiran elämästä ja siinä sivussa ihmistenkin.
Bal Gangadhar Tilak, Arctic Home in the Vedas
Anne Holt: Sokea jumalatar. Oli aatellut ruveta lukemaan näitä Holtin kirjoja, kun ovat vielä multa lukematta, mutta tää eka ei ainakaan oikein innosta. Jotenkin tylsä dekkari. Kannattaako näitä jatkaa, tulevatko paremmiksi?
Varastettujen hetkien puutarha.
Taitaa jäädä kesken, on jo alussa puuduttavaa ja sivuhenkilöiden nimiä on liikaa.
Pihla Hintikan Äidin oma.
En ole ennen tähän kirjailijaan törmännyt, on hyvää tekstiä.
Sarina Dorie: Ghoul Interrupted (The Vega Bloodmire Wicked Witch Mystery Series Book 23)
Kirjasarja seuraa nuoren aikuisen noidan uran alkuvaiheita opettajattarena tyttökoulussa. Maaginen maailma on julma ja anteeksiantamaton, eikä Vega Bloodmire voi luottaa kuin itseensä.
Kim Faber & Janni Pedersen: Talven maa
Uuden tanskalaisen dekkarisarjan avausosa.
Leo Malet: Aurinko nousee Louvren takaa
Ranskalainen dekkari. Yksityisetsivä Nestor Burman seikkailuja
Rowling: Harry Potter ja viisasten kivi
Ostin halvalla pokkarin saadakseni edes pienen käsityksen suuresta ilmiöstä. Vaikuttaa aika tavalliselta lastenkirjalta, mikä yllättää... Odotin enemmän, vaikka ei missään mielessä minun kiinnostuksenkohteisiini kuulukaan.
Yrsa Sigur Dardottirin Näen sinut.
Islantiin sijoittuva jännäri.
Suomen Akatemia (Helsingin yliopisto); Mielen salat
Katri Helena, laulaja.
Olen vasta aloittanu lukemisen, mutta henkilö, joka sitä suositteli, on suht kriittinen äidinkielen opettaja eli odotan suosittelun perusteella mukavaa lukukokemusta.
Robert Thorogoodin 3. Marlowin murhaklubi-kirja The Queen of Poisons.
Taisteluni, juhannusssaunassa pesäviriksi menee viimeiset sivut.
Karin Slaughter: Sen yön jälkeen. Oon lukenut tämän sarjan tai oikeastaan sarjat, vaikka on ollut puuduttavaakin ja ylipäänsä tykkään enemmän erityylisistä jännäreistä/trillereistä/dekkareista. Tää kirja on kuitenkin sarjan parhaita mielestäni. Kiva, kun hahmot on tuttuja. Tiivistää olisi voinut.
Golnaz Hashemzadeh Bonden Luontainen käytös.
Hyvää kerrontaa vaikeasta äitisuhteesta ja omasta äitiydestä.