Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?

Vierailija
07.08.2018 |

Mulla on Tolstoin Sota ja rauha.

Kommentit (12270)

Vierailija
2181/12270 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elonmerkki kirjoitti:

Voi apua että mua naurattaa, en vaan käsitä että jotkut katsoo tarpeelliseksi alapeukuttaa toisten lukemia kirjoja. Haluaako joku selittää mikä tässä on ideana? Jos ette itse lue sen tyyppistä niin kukaan muukaan ei saa?

Eiköhän tähän maailmaan mahdu ihan kaiken tyyppistä kirjallisuutta ja jopa sama henkilö saa lukea monenlaista, dekkareiden tai viihderomaanien lukeminen ei poissulje ns. laatukirjallisuuden lukemista.

Minusta on kyllä näyttänyt siltä, että lähinnä niitä viestejä alapeukutetaan, joissa ei ole vaivauduttu kertomaan kirjailijan nimeä.

Minä taas ajattelen, että ehkä se on arvio kirjasta. Ei kriittiikiä sitä kohtaan, että joku on kirjan lukenut. MInusta olisi kiva, jos kirjan nimen lisäksi kertoisi onko tosi hyvä, hyvä , kohtalainen vai huono kirja. Toki makuja on monia. Kirjailijan nimen löydän kyllä googlella. 

Vierailija
2182/12270 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elonmerkki kirjoitti:

Voi apua että mua naurattaa, en vaan käsitä että jotkut katsoo tarpeelliseksi alapeukuttaa toisten lukemia kirjoja. Haluaako joku selittää mikä tässä on ideana? Jos ette itse lue sen tyyppistä niin kukaan muukaan ei saa?

Eiköhän tähän maailmaan mahdu ihan kaiken tyyppistä kirjallisuutta ja jopa sama henkilö saa lukea monenlaista, dekkareiden tai viihderomaanien lukeminen ei poissulje ns. laatukirjallisuuden lukemista.

Minusta on kyllä näyttänyt siltä, että lähinnä niitä viestejä alapeukutetaan, joissa ei ole vaivauduttu kertomaan kirjailijan nimeä.

Minä taas ajattelen, että ehkä se on arvio kirjasta. Ei kriittiikiä sitä kohtaan, että joku on kirjan lukenut. MInusta olisi kiva, jos kirjan nimen lisäksi kertoisi onko tosi hyvä, hyvä , kohtalainen vai huono kirja. Toki makuja on monia. Kirjailijan nimen löydän kyllä googlella. 

Kyllä kirjailijan nimi olisi asiallista mainita, todella epäkunnioittavaa ohittaa kirjan tekijä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/12270 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elonmerkki kirjoitti:

Etkö löydä googlella yhtä lailla mielipiteitä kirjasta, jos siihen lähdetään?

Vierailija
2184/12270 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elonmerkki kirjoitti:

Etkö löydä googlella yhtä lailla mielipiteitä kirjasta, jos siihen lähdetään?

Toki, mutta kirjailijan nimen löytää yhdeltä sivulta. Arviointia varten pitää googlata enemmän ja aina on mukava kuulla yksi arviointi lisää. Kirjailijan nimi on faktaa, arvionti subjektiivista tietoa. 

Vierailija
2185/12270 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru sormusten herrasta.

On kyllä ollut kesken jo muutaman vuoden.

Vierailija
2186/12270 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dion Leonardin Gobi. Tositarina pienen koiran uskomattomasta matkasta. Aika mukavaa luettavaa!

Vierailija
2187/12270 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen yleensä jännäreitä, mutta pari päivää sitten lainasin Jarkko Tontin kirjan; Perintö.

Kirja on yllättänyt positiivisesti ja lukeminen on vielä kesken. Googlasin muita kirjoittamiaan kirjoja ja löysin myös Luokkakokouksen.

Perintö on niin todenmakuinen, että kaikki tapahtumat voisivat olla totta. Monille tuttuja tapahtumia tulee kaikenaikaa. Vanhemmat ja heidän kohtalonsa, oma parisuhde, lapset, suhde sisareen ja hänen perheeseensä,  jne. Kirja imaisi mukaansa ja illalla on  kiva mennä vuoteeseen jatkamaan lukua ja kirjaa loppuun.

2188/12270 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuhe egyptiläinen, Mika Waltari. Ja oon lukenut ennenkin, vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
2189/12270 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.J. Finn 'Nainen ikkunassa'

Vierailija
2190/12270 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viveka Stan: Juhannusmurha.

Kevyttä helppoa luettavaa.

Vierailija
2191/12270 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyyralintu Cecelia Ahernilta. Jotenkin lukeminen tökkii vaikka aiemmat Ahernin kirjat olleet hyviä.

Vierailija
2192/12270 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Eaglemanin Aivot : ihmisen tarina. Ihan mielenkiintoinen opus aivojen toiminnasta, melko kansanomaisesti kirjoitettu.

Vierailija
2193/12270 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkka Lappalainen: Pohjoisen noidat

Vierailija
2194/12270 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cecilia Samartinin Kirottu kauneus. Todellisuuteen pohjautuva teos tyttökaupasta.

Vierailija
2195/12270 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byron Katie kirja nimeä en muista. Kertoo miten selvisi vakavasta masennuksestaan.

Vierailija
2196/12270 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinikka Nopolan  Likka, äite ja rouva Obama

Hauska ja helppolukuinen.

Vierailija
2197/12270 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Venho, Ensimmäinen nainen

Kirja kertoo Sylvi Kekkosesta. Hän oli monitahoinen nainen, halusi olla kirjailija, mutta julkinen rooli oli vahva ja vangitsevakin. Ehtiikö yhden elämän aikana tehdä kaikkea mitä haluaa?

Vierailija
2198/12270 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liu Cixin: Kolmen kappaleen probleema.

Ostin kovasti kehutun kirjan mielenkiinnosta, koska olen sci-fin ystävä. Kirja alkaa Kiinan kulttuurivallankumouksesta, joten kaukaa lähdetään aiheeseen. Toivottavasti kirja lunastaa kovat odotukset.

Vierailija
2199/12270 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reijo Mäki, Tolvana.

Hukkaan meni eurot, käsittämättömän monta venäläistä vakoojaa

sekavassa juonessa.

Huono, ei jatkoon. Hyi olkoon

Vierailija
2200/12270 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset