Tuttavapiirissä pettäjillä menee hyvin. Miksi se on niin?
Kommentit (19)
He ovat onnellisia kun saavat hyvän parisuhteen ja hyvää seksiä 😊
Pahoilla ihmisillä on tällä pallolla kaikista kivintä, mutta lopuksi tulee tuomionpäivä, kaikki teot ja sanat kasataan isoon nippuun ja mitataan synnintaakka.
Vierailija kirjoitti:
He ovat onnellisia kun saavat hyvän parisuhteen ja hyvää seksiä 😊
Yksi jätti vaimonsa ja otti uuden tilalle, tuntuu menevän hyvin, ex-vaimolla ei.
Eräs pettävä nainen porskuttaa onnellisena eteenpäin ja on saman miehen kanssa edelleen. Mies vaikuttaa katkeroutuneelta.
Kyllä se ennemmin tai myöhemmin kosahtaa omaan nilkkaan 😊 Kaverin ex tästä hyvä esimerkki. Nykyään yksinäinen, työtön juoppo vain 35-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ennemmin tai myöhemmin kosahtaa omaan nilkkaan 😊 Kaverin ex tästä hyvä esimerkki. Nykyään yksinäinen, työtön juoppo vain 35-vuotiaana.
Niinkö? Ei välttämättä kosahda?
Tero on just sellanen sarjapettäjä ja valehtelija. Käy vähän sääliksi uutta naista. Kai se blondi joskus tajuaa.
Ehkä pettäjä ajattelee näin: Pettäjä tarttuu hetkeen ja on oman elämänsä herra. Rohkea nautiskelija. Muut ei uskalla pettää, eikä niillä varmaan olisi vientiäkään.
Ehkä niillä ei mene hyvin vaan esittävät vain. Mistä sen tietää mikä myrsky niiden sisällä käy.
No minä petin exää ja mulla menee tosi hyvin. Mulla on ihanat kolme lasta, joiden kanssa välit tosi hyvät. Mulla on hyvä parisuhde (sen "toisen miehen" kanssa). Mulla on hyvä työpaikka, hyvä palkka. Oma kaunis asunto, viimeisen päälle rempattu. Mulla on ihania ystäviä.
En oleta, että tämä johtuu siitä, että exää petin. Exälläkin menee ihan hyvin, ei siinä mitään, ja meidän välit on myös mainiot.
Vierailija kirjoitti:
Pahoilla ihmisillä on tällä pallolla kaikista kivintä, mutta lopuksi tulee tuomionpäivä, kaikki teot ja sanat kasataan isoon nippuun ja mitataan synnintaakka.
Jaa että miten mitataan synnintaakka? Pettämisestä joutuu samaan kuumaan helvettin kuin Hitler ja kumppanit?
Olen miettinyt ihan samaa. Ylipäänsä ihmiset, jotka pettävät ja tekevät muita pahuuksia, niin muut kärvistelevät heidän takiaan ja ryömivät pohjamudissa, mutta heillä taas menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt ihan samaa. Ylipäänsä ihmiset, jotka pettävät ja tekevät muita pahuuksia, niin muut kärvistelevät heidän takiaan ja ryömivät pohjamudissa, mutta heillä taas menee hyvin.
Tämä
Usein sarjapettäjätyyppi on enemmän tai vähemmän psykopaattinen. Tällaisia ihmisiä harvoin masentaa mikään, eivät tunne samalla asteikolla kuin normaali ihminen.
Mutta uskon etteivät myöskään kykene tuntemaan ihan huippuonnea, kaikki vain tasaisen miellyttävää ja helppoa ja hieman robottista...
Enkä puhu nyt ihmisistä joilla joskus oli yksi tai kaksi suhdetta, vaan tosi pettureista.
Ainakin entisellä parhaalla ystävälläni näyttää menevän facebookin mukaan hyvin. Nykyään menevä sinkkunainen, jatkuvasti bileitä ja kavereiden kanssa mökkireissuja ja voimaannuttavia kuvia ja ah niin ihanaa aikuisen naisen elämää.
Oikeasti tiedän, että on katkera ex-miehelleen, jota kuitenkin petti, koska miehellä menee hyvin, löysi uuden vaimon ja lapsetkin on isänsä kanssa paremmissa väleissä. Se, kenen kanssa petti, jätti aika nopeaa ja uutta ei ole löytynyt enää millään, vaikka yrittää kiihkeästi etsiä. Ikääkin on jo sen verran, että ei oikein kelpaa edes panoseuraksi naimisissa oleville miehille.
Kukapa sitä julkisesti kehuskelisi, että petin, ukko heitti pihalle ja uusi rakkaus paljastui mielenterveysongelmaiseksi ja kaikki menee nyt päin persettä
Vierailija kirjoitti:
Ainakin entisellä parhaalla ystävälläni näyttää menevän facebookin mukaan hyvin. Nykyään menevä sinkkunainen, jatkuvasti bileitä ja kavereiden kanssa mökkireissuja ja voimaannuttavia kuvia ja ah niin ihanaa aikuisen naisen elämää.
Oikeasti tiedän, että on katkera ex-miehelleen, jota kuitenkin petti, koska miehellä menee hyvin, löysi uuden vaimon ja lapsetkin on isänsä kanssa paremmissa väleissä. Se, kenen kanssa petti, jätti aika nopeaa ja uutta ei ole löytynyt enää millään, vaikka yrittää kiihkeästi etsiä. Ikääkin on jo sen verran, että ei oikein kelpaa edes panoseuraksi naimisissa oleville miehille.
Kukapa sitä julkisesti kehuskelisi, että petin, ukko heitti pihalle ja uusi rakkaus paljastui mielenterveysongelmaiseksi ja kaikki menee nyt päin persettä
Masentava teksti
No eräs mies petti vaimoaan avioliittonsa aikana. Liitto hajosi tämän suhteen seurauksena, tai oikeastaan kaksi liittoa hajosi, myös tämän toisen naisen. Pettäjät menivät yhteen, hankkivat lapsen, jolla on vakava krooninen sairaus. Samoin mies on uuden liittonsa aikana lihonut selvästi monta kymmentä kiloa. Lisäksi tiedämme, että hän on ajautunut riitoihin veljiensä kanssa eikä ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Mies on myöskin joutunut sairaseläkkeelle, koska lihomisensa myötä eräät elintoiminnot prakasivat pahemman kerran. Ei siis kaikilla pettäjillä aina mene hyvin vaan päinvastoin, paljon huonommin kuin aiemmin. Karma elää ilmeisesti.
Kun käy joskus vieraissa, niin se omakin tuntuu taas hetken vieraalta. Ja näin peitto heiluu jatkuvasti, kotonakin..