Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhensin opintolainaa kaksi erää kerralla - Pankki veloitti siitä 5 euroa

Vierailija
07.08.2018 |

Virkailija sanoi, että lainaa voi lyhentää kerralla enemmän muttei kertonut sen maksavan ylimääräistä. Onko muissa pankeissa samalla lailla vai pelkästään Danske bankissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole opinto- eikä asuntolainan extra-lyhentäminen maksanut mitään. Nordea.

Vierailija
2/5 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin pankeissa jo pelkkä lainan normaali lyhentäminen maksaa. On se kumma että pankit eivät kykene sisällyttämään kaikkea palveluaan " marginaalinsa" vaan lisäksi on perittävä erillistä maksua kaikesta mahdollisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viimeinen maksuerä vuonna 2029. Eli jos haluaisin maksaa lainan kerralla pois olisi summa lisättyine vitosineen valtava. Tuntuu velkavankeudelta. ap

Vierailija
4/5 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään vitosia lisätä. Kuulostaa että oot jonkun erän maksanut myöhässä, josta on tullut 5e muistutuskulu. Klikkaa sitä lainatiliäsi ja katso tilitapahtumat.

Vierailija
5/5 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän ohi aiheen, mutta aloin juuri maksaa opintolainaa ja kun pankista soitettiin asian tiimoilta pyysin, että voisinko maksaa 100€/kk, 150€/kk sijasta. Tämä kävi ja lainamuutoksista täytyy kuulemma maksaa 150€, mutta koska tämän kysyin heti lainanmaksut alkaessa, niin veloittivat vain 30€. Ainoa mikä mua tässä jäi mietityttämään oli se, että pankista kehotettiin mua nostamaan summaa sitten kun elämän tilanne muuttuu. Mutta miksi ihmeessä ikinä nostaisin summaa jos sen tekeminen maksaa jo 150€?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi