Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies nostaa esileikeissä syliin ja kantaa...

Vierailija
07.08.2018 |

Tykkääkö muut? Mikä siinä on teidän mielestä ihanaa/ei ihanaa, missä tilanteissa, kokemuksia?

Mä en voi sille mitään, mutta mä tykkään. Tulee jotenkin sellainen prinsessafiilis ja siitä yleensä seuraa hyvää seksiä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on teinivuosista asti tehnyt mulle tuota. Musta se on ihanaa ja kiihottavaa. Kantaa mut johonkin ja rakastellaan. Ei ole lopettanut vieläkään vaikka kohta ollaan molemmat nelikymppisiä :)

Vierailija
2/25 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota sotanorsua kukaan jaksa nostaa, painaa yli 100 kiloa.

Vierailija
4/25 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen ne ajat kun mies oli intissä ja pääsi lomille. Hän teki mulle aina noin ja rakastin sitä.

Vierailija
5/25 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on just se juttu meidän suhteessa ja ihan parasta kun mies tulee ja kaappaa mut syliin suorilta jaloilta. Usein mennään sit sänkyyn ja rakastellaan mut joskus vaan pussaillaan samalla kun oon siinä miehen käsivarsilla

Vierailija
6/25 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä tunnen itseni silloin pikkuiseksi, naiselliseksi ja semmoiseksi keijukaiseksi. Kiihottaa tuntea siinä se miehen voima ja meillä se johtaa aina kiihkeään lähäriseksiin. Siinä vain pitää luottaa toiseen, tietyllä tavalla se on testi mulle suhteessa. Silloin kun haluan sitä, luotan häneen todella.

Vierailija
7/25 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavinta siinä on justiinsa se seksi mitä siitä seuraa. Meilläkin mennään nopeasti lähetyssaarnaajaan ja mies pitelee mua käsistä samalla kun panee...

Vierailija
8/25 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi ihanimmista läheisyyden muodoista. Kaipaan edellistä miestäni, joka teki minulle niin. Kaipaan meidän seksiä. 

Vierailija
9/25 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yksi ihanimmista läheisyyden muodoista. Kaipaan edellistä miestäni, joka teki minulle niin. Kaipaan meidän seksiä. 

Mulle on tärkeää se tunne, mikä tulee siitä, kun mies himoitsee mua ja se, että pääsee hänen syliinsä ennen seksiä. Vaikka otteet olisi nopeita ja kiivaita, tunnen turvaa ja sen, että mies tavallaan fyysisesti voimakkaampana suojelee mua, omaa naistaan. Nää on ehkä johonkin alkukantaiseen vaistoon perustuvia juttuja, mutta mulle tärkeitä ja kiihottavia. 

Vierailija
10/25 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mies tuli kotiin parin päivän reissulta ja nosti syliin heti eteisessä. Rakasteltiin matolla ja sitten alettiin vasta puhelemaan ja puuhailemaan muita juttuja. Tosi kiihottavaa ja ihana yllätys. Tykkään!!!

Vierailija
11/25 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tärkeää se tunne, mikä tulee siitä, kun mies himoitsee mua ja se, että pääsee hänen syliinsä ennen seksiä. Vaikka otteet olisi nopeita ja kiivaita, tunnen turvaa ja sen, että mies tavallaan fyysisesti voimakkaampana suojelee mua, omaa naistaan. Nää on ehkä johonkin alkukantaiseen vaistoon perustuvia juttuja, mutta mulle tärkeitä ja kiihottavia. 

Naisethan perinteisesti rakastavat eniten itseään ja sitä tunnetta jonka saavat kun mies heitä haluaa. Naisen rakkaus miestä kohtaan on valheellista koska nainen rakastaa haluttavana olemisen omaa tunnetta, ei miestään.

Vierailija
12/25 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan perinteisesti rakastavat eniten itseään ja sitä tunnetta jonka saavat kun mies heitä haluaa. Naisen rakkaus miestä kohtaan on valheellista koska nainen rakastaa haluttavana olemisen omaa tunnetta, ei miestään.

Kyllä mä ainakin rakastan mun miestä ihan omana persoonana ja rakastettavana ihmisenä, vaikka rakastankin sitä tunnetta kun hän haluaa mua niin että nostaa tosi usein syliin Ei nää asiat ainakaan mulla ole ristiriidassa.

Vierailija
13/25 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä paskaa tää nyt on?

1) tässä puhutaan SEKSISTÄ, älä sekoita asioita!

2) ai toinen sukupuoli ei osaa rakastaa? Herää, pahvi! Miten selität naisen yksipuolisen ihastuminen ja rakastumisen?

Vierailija
14/25 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkääkö muut? Mikä siinä on teidän mielestä ihanaa/ei ihanaa, missä tilanteissa, kokemuksia?

Mä en voi sille mitään, mutta mä tykkään. Tulee jotenkin sellainen prinsessafiilis ja siitä yleensä seuraa hyvää seksiä.

Ei pelkästään esileikeissä. Meidän tarina on ihan uskomaton ja tuo liittyy siihen hetkeen kun "tavattiin" ensimmäisen kerran. Kaikki alkoi siitä kun kävelin yöllä ulkona ja yhtäkkiä ympärille tuli lauma jotain miehiä jotka lähenivät minua ja huutelivat jotain "tyttö tule tänne meidän kanssa"... Olin ihan paniikissa ja jähmettyneenä kunnes jostain kulman takaa tulee TÄYSIN tuntematon mies viereeni nostaa minut hänen käsivarsilleen ja kantaa pois tuosta kamalasta. Tutustuin sitten samalla tähän kyseiseen mieheen ja siitä asti ollaan oltu kohta 2 vuotta yhdessä.

Vierailija
15/25 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nostanut naisen käsivarsilleni (stripparin ) mut pilluu en oo koskaan saanut

Vierailija
16/25 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tämä oli ihan normisettiä, mutta nyt se on jäänyt, kuten myös seksi ja lähes kaikki muukin läheisyys..

M40

Vierailija
17/25 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kuules nostanut naisen useita kertoja syliin ilman pillua

Vierailija
18/25 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kokemusta, en osaa sanoa mitä tykkäisin mutten ainakaan ole koskaan haaveillut tuollaisesta.

Joskus on nostettu ja heitetty sänkyyn, mutta ei mitään kanniskeluita kyllä.

Sekin voi vaikuttaa, että olen aika isokokoinen.:D

Vierailija
19/25 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nostanut naisen syliin satoja kertoja ilman pillua

Vierailija
20/25 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota sotanorsua kukaan jaksa nostaa, painaa yli 100 kiloa.

Sama meillä, painoa noin 120 kiloa, menis selkä varmasti.