Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan käynyt ennustajalla? Onko jokin ennustus pitänyt paikkansa?

Vierailija
07.08.2018 |

Tiedän, älytön kysymys. Kiinnostavaa olisi silti kuulla, onko joku joskus saanut kutinsa pitäneen ennusteen - jotain siis sellaista, mitä ei olisi voinut tietää/arvata.

Menin kesällä ystäväni polttareissa ihan leikkimielellä tapaamaan selvänäkijää, joka ennusti, että nyt elokuussa 2018 on tulossa jokin muutos parempaan elämääni alueella, johon olen kovasti toivonutkin muutosta. Nyt kun eletään elokuuta asia palasi mieleeni. Voisiko se oikeasti pitää paikkansa?

Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on? Tämä oli itselleni täysin uusi kokemus.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Pitänyt paikkansa 90 prosenntisesti. Osa ennustuksista vielä edessä.

Vierailija
2/6 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt. Pitänyt paikkansa 90 prosenntisesti. Osa ennustuksista vielä edessä.

Minkätyyppisiä ennustuksia ne paikkansa pitäneet olivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkätyyppisiä ennustuksia ne paikkansa pitäneet olivat?

En kerro tällä palstalla. Ainoastaan lähipiirini tietää. Heillekään en kertonut kaikkea. Aika pelottavaa kuinka yksityiskohtainen tämä näkijä oli.

Vierailija
4/6 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs näkijä kuvaili aikoinaan varsin tarkasti tulevan mieheni, siis ulkonäön, ammatin, luonteen, kodin jne. Kertoi myös, miten tulen miehen tapaamaan ja milloin.

Mieheni on juuri sellainen kuin tuo näkijä kuvaili, ja tapasin hänet suunnilleen kuvatulla tavalla. Mutta aika meni "hieman" pieleen. Tapaamisen piti tapahtua lähitulevaisuudessa, mutta siihen meni 13 vuotta!!! Olin jo unohtanut koko ennustuksen, mutta muistin heti kun mies ilmestyi elämääni.

Vierailija
5/6 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on osunut oikeaan ja mennyt metsään. Ehkä se on just se 50/50 miten hyvä ihmistuntija pystyy arvaamalla saamaan oikein.

Vierailija
6/6 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa hyviä ennustajia ja paikkakunta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä