Missä ammatissa saa tehdä töitä yksin omassa huoneessaan?
Mihin kouluttautua, jos haluaa tehdä töitä itsenäisesti ja rauhassa. Haluan vaihtaa alaa. Tällä hetkellä erittäin sosiaalinen ja ihmisläheinen ammatti, enkä yksinkertaisesti jaksa ihmisiä enää.
Ehdotuksia?
Kommentit (9)
No ei omassa huoneessa mutta rauhassa... Olen koodari it-alalla. 2 päivää viikosta teen etänä kotoa. Muut päivät olen avokonttorissa, mutta useinkaan kukaan ei puhu minulle mitään työpäivän aikana eli olen täysn omassa rauhassani. Sähköisillä viestimillä me nörtit kommunikoidaan vieressä istuvienkin kanssa ;)
Tutkija jollain humanistisella tai yhteiskunnallisella alalla, jossa ei tarvitse labrahommia tehdä.
Merkonomi/tradenomi tai kauppatieteiden maisteri voisi olla sellaisia joilla saa tehtyä tuollaista työtä.
Mun tuttu on ollut pankissa töissä ja sanoi että ihmiset on aivan kamalia.. kuulemma lähes päivittäin ihmiset haukkuivat hänen ulkonäköään (on ihan normaalin näköinen!) ja menivät henkilökohtaisuuksiin..
Psykologi, psykiatri, useimmat lääkärit.
Joku sihteerin tapainen jolla oma toimisto?
Ei nyt oikein mikään työ omaa huonetta takaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei omassa huoneessa mutta rauhassa... Olen koodari it-alalla. 2 päivää viikosta teen etänä kotoa. Muut päivät olen avokonttorissa, mutta useinkaan kukaan ei puhu minulle mitään työpäivän aikana eli olen täysn omassa rauhassani. Sähköisillä viestimillä me nörtit kommunikoidaan vieressä istuvienkin kanssa ;)
Miten ihana avokonttori..! Meidän avotilassa kaikki mölisevät suuna päänä ja on ihan jees mennä keskeyttämään työkaveri milloin milläkin asialla.
Taidemaalari