IL paljastaa: Kansanedustaja(PS) asui kaksi vuotta sala-asunnossa Töölössä
Helsingin kaupunki määräsi varastotilaan luvattomasti rakennetun keittokomeron ja kylpyhuoneen purettavaksi tämän vuoden maaliskuussa.
Tällaiset ihmiset päättävät yhteisistä asioistamme.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
kysyn vaan kirjoitti:
Eikös tämä ole sitä vihreiden lanseeraamaa kansalaistottelemattomuutta?
Ei, vaan petos jolla on varastettu rahaa yhteisestä kassasta.
Persuista nyt lapsenraiskaus ja murha ovat pientä kansalaistottelemattomuutta. Breideviikkiäkin jaksavat ylistää jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea mies persuille, Alkoholisoitunut taparikollinen. Mitä muuta persut voivat enää enempää haluta.
Kunnallisvaaleissa lapsenraiskaajat ja väkivaltarikolliset olivat persujen ääniharavia.
Tarkoitatko kenties Perussuomalaisten lapsi- ja nuorisotyössä käyttämää ”Urjalan mallia”?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kysyn vaan kirjoitti:
Persuista nyt lapsenraiskaus ja murha ovat pientä kansalaistottelemattomuutta. Breideviikkiäkin jaksavat ylistää jatkuvasti.
No, jos jollain ei ole tuomiota lapsen seksuaalisesta hyväksi käytöstä heittäköön ensinmäisen kiven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kysyn vaan kirjoitti:
No, jos jollain ei ole tuomiota lapsen seksuaalisesta hyväksi käytöstä heittäköön ensinmäisen kiven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kyseessä ei ole asunto, eikä Hakkarainen ole siellä asunut, mutta on nostanut veronmaksajilta kerättyjä varoja valheellisin perustein, niin mikä on rikoksen virallinen nimike on petos. Hakkaraisella on aikaisemminkin rikoksia tunnollaan. Kaikista ei ole vielä edes hovioikeuen tuomiota.
Se on Hakkaraisen kakkosasunto ja hän on asunut siellä, koska ei ole mitään järkeä ajaa päivittäin Viitasaarelle. Mutta mitäs niistä faktoista, öyhötys on tärkeämpää :)
Eikö sepersuloinen juuri valittanut kun kortti meni hyllylle ja uhkasi ajaa päivittäin taksilla Viitasaarelta Helsinkiin todellisten suomalaisten kustannuksella?
Hakkarainen kaahasi suomalaisten lakeja piittaamattomasti korttinsa hyllylle. Anoi sitä takaisin vedoten eduskunnassa kännäämiseen ja örveltämiseen. Ei kuitenkaan kertonut laittomasta kämpästään oikeudelle ja uhkaili käyttävänsä suomalaisten rehellisten veronmaksajien rahat turhaan taksilla matkustamiseen ja Suomen luonnon tuhoamiseen.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3634657/IL+Teuvo+Hakkarainen+kaahasi+a…
Toivottavasti yksikään suomalainen ei koskaan enää äänestä persuloisia.
Linkki ei toimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä torveloita äänestää
No kuule Jakomäki, Kontula, Hervanta, Salo, Raisio .....
Olen hyvin koulutettu hyvätuloinen nuori kaunis nainen ja äänestän persuloisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän koko perhe äänestää persuloisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yleistää. Kaikissa noissa paikoissa asuu myös normaaleja työssäkäyviä suomalaisia, jotka äänestivät muita kuin persereikiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kysyn vaan kirjoitti:
No persujen vaalilistoilta löytyy ne lastenraiskauksista tuomitut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama tilanne päällä! Olen akateemisesti ja korkeasti koulutettu anesteesia lääkäri kansainvälisissä asiantuntija tehtävissä ja asun kalliilla alueella Espoossa. Minä ja kaikki tuntemani ihmiset äänestävät ensi vaaleissa Perussuomalaisia koska ajojahti ja loan heitto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama tilanne päällä! Olen akateemisesti ja korkeasti koulutettu anesteesia lääkäri kansainvälisissä asiantuntija tehtävissä ja asun kalliilla alueella Espoossa. Minä ja kaikki tuntemani ihmiset äänestävät ensi vaaleissa Perussuomalaisia koska ajojahti ja loan heitto!
Meidän koko perhe äänesti ennen vihreitä, vasemmistoliittoa ja RKPtä mutta nyt kyllä äänestää Perussuomalaisia koska HS-vaino!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten "sala-asuntoon" on rakennettu mm. wc ja suihku? Sellaisia ei taloyhtiöön tuosta vaan vedellä.
Jospa ovat olleet valmiina. Kerrostalojen kellaritiloissa on usein vessoja ainakin. Ovat lähinnä kai siivoojien käytössä mutta kyllä mä kylppärirempan aikana käytin kellaritilan vessaa. Suihkuhan tuohon on selvästi rakennettu luvattomasti koska kunnolliset vesieristykset puuttuu.
Typerää rakentaa tuollainen rupusuihku kun suihkukaappi olisi ajanut saman asian.
Suihkukaappi maksaa enemmän, ja kansanedustajan palkkio on niin kovin pieni... Ville varmaan fundeerasi että käyttää peseytymiseen pääasiassa eduskunnan hulppeita suihku- ja saunatiloja. Tuskin on montaa kertaa tuossa suihkussa käynyt.
Toisaalta tuo suihkuviritys käytännössä todistaa sen, että kyllä Ville on tiennyt, ettei tuo tila asuinkäytön säädöksiä vastaa. Kuka tahansa näkee tuosta ettei tuossa luukussa kaikki ole kohdillaan asumiskäyttöä ajatellen. Todennäköisesti Ville on maksanut tuosta sen verran mitä se korotettu kulukorvaus on, eli n. 500€. Vuokrasopimukseen on merkitty 800€ jotta eduskunnan hallinto-osaston epäilykset eivät heräisi naurettavan halvan vuokran takia.
Jos Ville ja Teuvo asuvat yhdessä niin heti alkaa hirveä huuto mutta jos joku muu niin asiasta vaietaan. Miksiköhän?
Ihana poikamiesboksi. Siellä on kuunneltu ”on kesää vielä jäljellä” kappaletta ja tanssittu aamuun asti tuoksukynttilöiden intiimissä valossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kyseessä ei ole asunto, eikä Hakkarainen ole siellä asunut, mutta on nostanut veronmaksajilta kerättyjä varoja valheellisin perustein, niin mikä on rikoksen virallinen nimike on petos. Hakkaraisella on aikaisemminkin rikoksia tunnollaan. Kaikista ei ole vielä edes hovioikeuen tuomiota.
Se on Hakkaraisen kakkosasunto ja hän on asunut siellä, koska ei ole mitään järkeä ajaa päivittäin Viitasaarelle. Mutta mitäs niistä faktoista, öyhötys on tärkeämpää :)
Eikö sepersuloinen juuri valittanut kun kortti meni hyllylle ja uhkasi ajaa päivittäin taksilla Viitasaarelta Helsinkiin todellisten suomalaisten kustannuksella?
Hakkarainen kaahasi suomalaisten lakeja piittaamattomasti korttinsa hyllylle. Anoi sitä takaisin vedoten eduskunnassa kännäämiseen ja örveltämiseen. Ei kuitenkaan kertonut laittomasta kämpästään oikeudelle ja uhkaili käyttävänsä suomalaisten rehellisten veronmaksajien rahat turhaan taksilla matkustamiseen ja Suomen luonnon tuhoamiseen.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/3634657/IL+Teuvo+Hakkarainen+kaahasi+a…
Toivottavasti yksikään suomalainen ei koskaan enää äänestä persuloisia.
Linkki ei toimi
Ihan hyvin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata yleistää. Kaikissa noissa paikoissa asuu myös normaaleja työssäkäyviä suomalaisia, jotka äänestivät muita kuin persereikiä.
Toivottavasti Suomesta ei tulevaisuudessa löydy yhtäkään kolkkaa missä äänestettäisiin tavallisiin suomalaisiin naisiin vihamielisesti suhtautuvia persuloisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sotaveteraani ja uskon persuloisten olevan isänmaallisia tavallisten suomalaisten asialla olevia lainkuuliaisia ja rehellisiä kansalaisia.
Ei nämä kohut mitään vaikuta. Hakkarainen pääsee taas ensikevään vaaleissa eduskuntaan niin, että heilahtaa!
Ville Vallaton ja Herra Hakkarainen