Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks stringien käytössä jotain väärää?

Vierailija
07.08.2018 |

Eksyin demi-keskusteluihin. Moni teini koki ongelmaksi stringien käytön, koska äiti ei antaisi. Whaaat?

Moni oli valmis ostamaan itse alkkarinsa, mutta ei uskalla laittaa niitä pesuun, koska äiti.

Sanokaa, että tää on teinien harhaisuutta eikä noin urpoja vanhempia oikeasti ole.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri joka ei teininä saanut käyttää stringejä. Äitinsä totesi, että vain maksulliset naiset käyttävät niitä ja heitti tyttärensä ostamat alusvaatteet kylmästi roskiin. Eivät ole uskovaisia. Tästä siis aikaa reilu 10 v.

Oma äitini  mainosti stringejä hyvänä keinona välttää alushousurajat esim. vaaleissa kesämekoissa. Olin silloin varmaan 13 v. Äitejä on erilaisia.

Vierailija
2/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin ahdistavaa lukea noita. Ei ihme, että joillain telineillä angstaa ku vanhemmat elää kuin amishit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksyin demi-keskusteluihin. Moni teini koki ongelmaksi stringien käytön, koska äiti ei antaisi. Whaaat?

Moni oli valmis ostamaan itse alkkarinsa, mutta ei uskalla laittaa niitä pesuun, koska äiti.

Sanokaa, että tää on teinien harhaisuutta eikä noin urpoja vanhempia oikeasti ole.

Ei strigeissä ole mitään huonoa, päin vastoin. Eikö kysymys ole sinun vaatetuksesta, niistä vastaat sinä itse.

Vierailija
4/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan ne epähygieeniset, eivätkä erityisen seksikkäät minkä tahansa pyllyn päällä. Mitä ne alusvaaterajat haittaavat?

Vierailija
5/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovathan ne epähygieeniset, eivätkä erityisen seksikkäät minkä tahansa pyllyn päällä. Mitä ne alusvaaterajat haittaavat?

Eli äidit huolehtivat etteivät tyttärensä näyttäisi epäseksikkäiltä?

Vierailija
6/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mamma käyttää stringejä tavatessaan salarakasta. Muuten käytän, mukavuussyistä sloggimidejä. N50 ja risat

Vierailija
7/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit ovat erinomainen esimerkki siitä, mitä tytöt udkottelevat itselleen mukaviksi, koska ne mielletään seksyiksi, vaikka oikeasti ne ovat epämukavat, epäterveelliset ja epähygieeniset.

Paras keino välttää alushousunrajojen näkyminen on sellaiset alushuosut, joiden rajat ovat takapulen ulkopuolella, takapulen ja eiden taitteessa, jossa ne jäävät näkymättömiin. Toisin sanoen maxit ja hipsterit. Hipstereissä voi sit näkyä matala vyötärönauha, jos jousut on korkeavyötäröiset, mutta makseissa ei näy sitäkään. Seksyt ne eivät ole, mutta poishan ne siinä vaiheessa otetaan kun asialla olisi merkitystä.

Vierailija
8/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärellä on jatkuvasti virtsatietulehduksia, ja epäilen niiden johtuvan stringien käytöstä. Olen sanonut siitä, mutta käyttäköön. Huolehtii sitten itse lääkärin varaamisesta ja lääkkeiden ostosta.

Vierailija
9/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli tässä ehkä puolen vuoden sisäön juttu, jossa mm. haastateltiin jotain lääkäriä, joka oli sitä mieltä että stringit on huonot naisille. Epähygieeniset ja hiertävät.

Jotkut tietyt ns naistenvaivat on tän lääkärin mukaan lisääntyneet stringien käytön myötä.

Vierailija
10/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttärellä on jatkuvasti virtsatietulehduksia, ja epäilen niiden johtuvan stringien käytöstä. Olen sanonut siitä, mutta käyttäköön. Huolehtii sitten itse lääkärin varaamisesta ja lääkkeiden ostosta.

Ei se ongelma taida ne stringit olla. Ilmeisesti on tauti kroonistunut, kun ei saa lääkkeitä. Aika kova asenne sulla.

Vierailija
11/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ongelma taida ne stringit olla. Ilmeisesti on tauti kroonistunut, kun ei saa lääkkeitä. Aika kova asenne sulla.

Miten niin ei saa lääkkeitä? Kolme lääkekuuria syönyt tämän vuoden aikana.

Vierailija
12/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vaan kuksia liikaa

Vierailija
13/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mamma käyttää stringejä tavatessaan salarakasta. Muuten käytän, mukavuussyistä sloggimidejä. N50 ja risat

Onko tuon ikäisellä salarakas?

Vierailija
14/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä, että näkyy alushousujen rajoja ei ole MINKÄÄNNÄKÖISTÄ ongelmaa. Taas niin idioottien tekemällä tekemä ongelma, kuin vaan voi olla.

Stringit on h u o r i l l e, ja h-maisille tytöille ja naisille. On ihan hyvä vaan, jos vanhemmista on kamalaa, jos tyttönsä h u o r a i l e e, ja estävät sen. Se on miehille kuin kutsu ja lupa työntää ruma kikkelinsä naiseeen kysymättä edes luoaa, sehän on sillä housujen mallilla jo annettu.

Vierailija
15/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin olivennen aina stringit, kunnes repesin pahasti synnytyksessä (repeämä repi myös peräsuolen suki). Persaus tikattiin sadalla tikillä ja jotenkin ”asento” muuttui ja nyt stringit sattuvat aivan törkeän paljon. Hankaa arpikudosta tms.

Mutta vastaavat joskin mukavemmat on Brazil. Eivät mene niin pahadti persvakoon, mutta takaosa menee pakaroiden yläosaa pitkin, eli alkkareiden reuna nousee takaa korkealle pakaran päälle, ei kuitenkaan persvakoon asti.

Vaikea selittää, googlatkaa.

Vierailija
16/16 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten stringit aiheuttaa pissatulehduksia? Enemmän aktiivinen seksielämä sitä taitaa aiheuttaa. Mulle on ihan sama mitä muut käyttää, mutta en ole pariinkymmeneen vuoteen muita käyttänytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan