Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko karman lakiin? Antakaa esimerkkejä

Vierailija
06.08.2018 |

Niin. Kaikki otsikossa

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan uskoa.

Yhden hyvän esimerkin tiedänkin omasta elämästä.

Minut joukkor"iskattiin teininä. Jokainen osallistuja kuoli muutaman vuoden sisällä tapahtuman jälkeen. Kaksi hukkui samalla venereissulla, yksi kuoli viinaan, yksi en tiedä mihin. Eli jokainen sai ansionsa mukaan, koska heitä ei muutoin koskaan tuomittu.

Lohdullista uskoa karmaan. 

Jos uskot karmaan, sinunhan olisi pitänyt tehdä jotain ansaitaksesi tuon. Eihän karma voi toimia niin, että jotkut saavat mitä ansaitsevat, mutta toiset eivät. Kyllä sen pitäisi olla tasapuolinen.

Älä sössötä.

Vierailija
22/33 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan uskoa.

Minut joukkor"iskattiin teininä. Jokainen osallistuja kuoli muutaman vuoden sisällä tapahtuman jälkeen. Kaksi hukkui samalla venereissulla, yksi kuoli viinaan, yksi en tiedä mihin. Eli jokainen sai ansionsa mukaan, koska heitä ei muutoin koskaan tuomittu.

Jos uskot karmaan, sinunhan olisi pitänyt tehdä jotain ansaitaksesi tuon. Eihän karma voi toimia niin, että jotkut saavat mitä ansaitsevat, mutta toiset eivät. Kyllä sen pitäisi olla tasapuolinen.

Miksi ajattelet etten ole tehnyt? 

Mulle tosin riittää että paha saa palkkansa, kutsun sitä karmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan joo.

Mun entinen koulukiusaaja jäi auton alle.

Vierailija
24/33 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan uskoa.

Älä sössötä.

Wow, mitä argumentointia!

Vierailija
25/33 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan uskoa.

Miksi ajattelet etten ole tehnyt? 

Mulle tosin riittää että paha saa palkkansa, kutsun sitä karmaksi.

Okei, no sitten on turha keskustella, jos keksit sanoille omat merkitykset.

Vierailija
26/33 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten, kun olin kassalla töissä, ohjeistettiin ettei toisen kantis-korttia saa käyttää. Tietenkin tein niinkuin sanottiin, sain huudot ja karma kosti vielä niin etten päässyt bussilla kotiin koska minulla oli silloisen poikakaverin seutukortti. Piti mennä taksilla johon rahat eivät edes riittäneet, jouduin kävelemään melkoisen matkan.

Tämä nyt oli pientä. Ajattelen että joku jossain halusi opettaa oma järjen käyttöä ja pois liiasta kiltteydestä.

Elämässäni tulevat tapahtumat osoittivat,että oppi tuli tarpeeseen. :)

Vierailija
27/33 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan työkaveri nainen kehui ja ylpeili usein missin ulkonäköään. Oli pitkä ja oikeasti kaunis kuin missi.

Sitten sairastui basedowin tautiin ja kun tauti havaittiin oli silmät pullistuneet niin ettei mitään ollut tehtävissä.

Moni meistä totesi et ylpeys kävi edellä ja karma kosti.

Vierailija
28/33 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se toimi. Isäni on alistanut, nöyryyttänyt ja pahoinpidellyt muaja muuta perhettään koko lapsuuteni ja nuoruuteni, käynyt muutaman kerran kimppuuni ollessani aikuinen. Äitiä pieksää edelleen ja on aivan hullu, kiusaa naapureita, aikanaan työkavereitaan, kunnan virkailijoita, kaikkea. Kunnon sosiopaatti-narsku väkivaltavivahteella.

Ukko on 74v iässä varakas, terve kuin pukki, ei ole ikinä joutunut vastuuseen teoistaan, kukaan ei ole rankaissut hänen perseilyistään, porskuttaa raivopäisenä edelleen ihmisiä rääkäten.

Isä on aika pahoin vaurioittanut usean ihmisen elämän joko psyykkisesti tai fyysisesti vammauttaen. Mistään ei ole vastannut koskaan.

Näköjään voi tehdä silmitöntä pahaa läpi elämän, ilman että joutuu maksamaan teoistaan.

Melkein kuin olisin kirjoittanut textisi. Puuttui vain että mun isä on lisäksi uskovainen ja luulee olevansa parantaja.

Vierailija
29/33 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari ihmistä joiden tarkoitus oli tuhota minut menetti mielenterveytensä minun takia. Minä menetin rahallisesti mutta he tulivat hulluiksi. Minun mielestä minä selvisin vähemmällä.

Miten niin sun takia? Kerro tarkemmin

En. Liian absurdia. Mutta viha voi saada tuollaista aikaan. Toisaalta narsisteja ennestään olivat, mutta ajoin heidät hulluiksi lopulliseen päätepisteeseen, Eikö oo jännää miten viha voi saada aikaan, itse kärsivät eniten nyt.

Et taida ihan tasapainossa olla sinäkään.

Vierailija
30/33 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Jos josku sauttaa jotakuta hädässä, myös sinua autetaan.

Vierailija
31/33 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ei ottanut mua kummiksi vaikka aikoinaan sanoi niin.

Voitte arvata miten kävi.

Tiettyjen asioiden seurauksena hänestä ei tullut kummia.

Hän itse tavallaan järjesti asiat niin että se oli mahdotonta.

Vierailija
32/33 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmaan on pakko uskoa, ei tätä maailman pahuutta muuten jaksa.

Vierailija
33/33 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni ei ottanut mua kummiksi vaikka aikoinaan sanoi niin.

Voitte arvata miten kävi.

Tiettyjen asioiden seurauksena hänestä ei tullut kummia.

Hän itse tavallaan järjesti asiat niin että se oli mahdotonta.

Mä en nyt oikeen ymmärtänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi