Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä mies millainen on hän tai onko heitä?

Vierailija
06.08.2018 |

Sinä jolla on puolisona hyvä mies millainen hän on? Tai jos itse koet olevasi hyvä mies niin miten se näkyy sinusta? Elämäni miehet eivät ole olleet kovinkaan hyviä miehiä.Usko hyviin on koetuksella ja haluaisin saada käsitykseni paremmaksi. Nyt tarvitsen vahvistusta teiltä siihen onko hyviä miehiä ja miten se näkyy. En haluaisi haudata haavetta hyvästä parisuhteesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole. Ainoa hyvä mies oli Jeesus mutta on liian vaikeasti saatavilla nykyään.

Vierailija
2/4 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava, juo harvoin ja vähän, nauti muitakaan päihteitä, pitää keskusteluista ja pyrkii ymmärtämään erilaisiakin mielipiteitä (mikäli on valmis selittämään). Käy töissä ja miettii tulevaisuutta.

Tällänen olen ja toivon olevani hyvä mies... mutten tiedä, kun ei vielä kukaan ole mua pois sinkkuudesta napata :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään naisella ole tarpeeksi hyvää miestä, jos joku niin väittää niin hän valehtelee.

Vierailija
4/4 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä ole. Ainoa hyvä mies oli Jeesus mutta on liian vaikeasti saatavilla nykyään.

Sehän vaan reissasi poikaporukan kanssa pitkin kyliä juomassa viiniä. Ei tarinoissa kerrota paljon kotitöitä tehneen tai treffejä järjestelleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä