Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla Visa tapissa eikä saa lyhennettyä

Vierailija
06.08.2018 |

Ikinä? Masentaa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain alat tienata enemmän, kuluttaa vähemmän ja otat opiksesi. Masentuminen ei auta. Kaikki mokataan joskus, mutta aina voisi mokata vieläkin pahemmin. :)

Vierailija
2/9 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla...ollut jo kauan, 1000€raja ja oon nyt saanut maksettua vajaa 300€, siis tosi noloa ja tyhmää ottaa visa jos pienituloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni mastercard tapissa ja työttömyys iski. Korot niin korkeat, että velka ei vähene ikinä. Ei ole varaa maksaa kuin kuukausittainen lyhennys. Mietin itsaria.

Vierailija
4/9 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki op visa 1500 tapissa, ollu jo pari vuotta ku aina tulee muuttujia :D

Vierailija
5/9 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa korteissa luottoa täydet jäljellä. Aina sen verran pitää limiittiä olla että uuden auton voi kaupasta käydä hakemassa jos tekee mieli.

Vierailija
6/9 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa voi olla tapissa, on hyvätuloinen tai huonotuloinen, tiedän kokemuksesta. Minulla visaluottoa oli muutama vuosi sitten bruttokuukausitulojen verran. En saanut koko summaa mitenkään lyhennettyä, visalaskuni oli joka kuukausi nettotulojen verran. Menin pankkiin, otin asuntolainasta 4 kk lyhennysvapaata, jouduin kuitenkin maksamaan asuntolainan korot. Muuten olisi tehty koko asuntolaina uusiksi. En koko aikana käyttänyt luottokorttia, 5 kuukautta vei lyhentää visalasku pois.

Nykyään käytän visaa vain välttämättömään. Ja elän paljon käteisellä.

Vierailija
7/9 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri maksettua nollille.

Ap, sun on pakko vetää kaikki kulut minimiin jotta saat sen maksettua. Yli  omien tulojen eläminen ei vaan kannata.

https://www.daveramsey.com/baby-steps

Luepa tuota ja mieti.

Vierailija
8/9 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät. No, teidän on sitten ahkeroitava kovasti. Itse en ole koskaan elänyt luotolla. Maksan kaikki ostokset kortilla, mutta sen verran on aina ollut järkeä, että ostan vain sen verran, mitä tilillä on rahaa ja aina koko lasku kerralla pois. Olisi taulapäistä elää velaksi.

Mutta käykääpä töissä ahkerina. Meillä fiksummilla on mahdollisuus elää vähemmälläkin puurtamisella. Ystävällisyyttäni jätän vastaisuudessakin työpaikat teille.

Vierailija
9/9 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa itsellenne uusi työ josta saa tuplasti parempaa palkkaa sekä ainakin 4 sijoitusasuntoa niin saatte velkanne hujauksessa lyhennettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan