Nyt tuli lottopotti taas ruoka-avusta, varmaan 40 euron edestä ruokaa!!!!!
tää ruoka-apu on kuin eläisi jatkuvissa Egyptin pidoissa, toki itsekaipaan tekemistä ja duunia arkeen, se on mielekästä, mutta ei tässä ainakaan nälkään jouduta kun ruoka avun ruoat tulee suoraan autolla 15 min ennen jakoa suurin osa, ja jako on 3 kertaa viikossa, onneksi täällä meillä jonossa on max 150 ihmistä ja kaikki saa osansa
saanko esitellä päivän annoksen: vegepyörykät ffalafel-paketti, ruohosipulia paketti, iso vege hampurilainen, naudan paistisuikale 400 g, lohipasta 700 g, savvulohisalaatti, kana grillimakkara -paketti, pippurikalkkunaviipaleet, 2 ruisleipä-pakettia, Turun sinappia juhlapurkki, grillisieniä 400g , maitorahkaa 4 x 250 g, Atria paistettava juusto, paprika ja tilli luomusulatesjuusto 2 x 150g, viinirypäleet 500 g, pussi avokadoa, 8 kpl sushiannos, jälkiruokarahka 2 pkt, 1 kg porkkanoita, 1 kg kukakaalia, 1pussi pinaattia, banaania, persikkaa, omenaa ja valmiiksi kuorittu ananas ja limeä-
dominopaketin annoin jono spugeille hyväntekeväisyyttäni
Kommentit (58)
AndyMcCoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andy asuu Porvoossa. Oikeesti ruoka-avusta saa paria hassua ruoka-ainesta, nekin vanhentuneita päivämääriä ja yleensä sellaisia, ettei niistä ole helppo tehdä yhdistellen mitään. Tyyppiä kuivahtaneita valmispullia, punajuurta ja purkki parasta ennen päivämäärän ylittänyttä jogurttia.
Mistä lienee Andyn kuvakaan noin oikeesti...Mikä on, että tällaiset "köyhät loisii ja elää leveää elämää" -aloitukset uppoaa ainaa av-mammeroihin kuin veitsi voihin? HALUATTE uskoa näihin satuihin, että voitte katkerana vihata köyhiä?
Niin? Alesta sai valmiita lihapullia miinus 30 volttia ja punajuuri on halpaa, sen kypsensin uunissa. Usein teen tuollaista ruokaa.
Joo ja työssäkäyvä perhe. Siinä sulle köyhyyttä. Fuck you. Toisten perheiden ruoista kitisee..en syö noin huonoja ruokia, lihapullia kutsun pierupulliksi koska ne pierettää. yleensä heitän roskiin jos ruoka-avusta tulee lihapullia, onneksi saa itse valita aina yhden tuotteen joka astiasta eli voi välttää lihapullat. makkaroita en toa ellei ole vegaanimakkaraa tai broileria, yleensä on.
tuo ruoka-avussa käyminen on mulle myös urheilua, ajan pyörllä 2 km pari kertaa viikossa ruoka apuun ja voi jutella ihmisten kanssa, tosin ne on aiak tyhmää sakkia, mutta ompahan jotain sosiaalista paskaakin tässä elämässä, ikäänkuin menisi töihin eli ruoka-apuun
Niinpä, ja se on ihan oikein. Minusta tuon kakimman eineksen saisi kerätä ja laittaa kakaroille koulussa vaikka toisen aterian.
Ruoka-avun kieltämistä lailla valmistellaan, koska ruoka-apu estää työllistymistä. Terveisin Hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka-avun kieltämistä lailla valmistellaan, koska ruoka-apu estää työllistymistä. Terveisin Hallitus.
Miksi kaikkien pitäisi olla yhtä huonosti syöviä ja köyhiä kuin työssäkäyvien? En mä ainakaan jaksa kadehtia.
Itse kun olin työelämässä niin suurin osa syö jotain eilistä jauhelihakastiketta. Kyllä siinä tuli ajateltua, että kaikki rahat on pistetty asuntoon, eikä kunnon ruokaan ole enä rahaa.
Onneksi itse en ostanut asuntoa, enkä ole töissäkään käynyt kuin "pakolliset". Nautin vapaa-ajasta, kesästä, ruoka-avusta sekä lähes ilmaisesta asunnosta.
en pakota ketään uskomaan ruok-avun antimiin,, oikeastaan se on hyvä mitä vähempi ihmisiä käy jonossa, sitä enempi saan itse ruokaa
se vaan että itse kyllä kieltäisin ruoka-avun venäläisiltä, vain Suomen kansalaisille apua ja jonot olisivat puolet lyhempiä. Hurstihan otti joskus vähäksi aikaa käyttön kela-kortti systeemin, kun venäläisiä kävi bussilastila hakemassa ruokaa ja veivät rajan yli. siellä jono on muutenkin varmaan yli 1000 ihmistä päivässä. täällä mun luona on jono max 150 ihmistä. jännä ettei somalit käy ollenkaan jonossa..
itse uskon tarinaasi, se että tuossa on pussissa 1 kg paketteja vihanneksia kertoo siitä ettei kukaan osta oikeasti tuollaista määrää samaa ruokaa päivittäin. toiseksi se miksi ei ole alelappuja, kertonee siitä että kauppiaat oikeasti haluavat auttaa köyhiä ihmisiä ja heittävät vanhentumassa olevaa ruokaa ruoka-apuun. ei kaikki ole itsekkäitä ateisteja.
eipä noihin ruoka-apuihin ehdi työssäkäyvät elleivät pidä lounastaukoa juuri silloin mutta jonotukseen menee se tunti kuitenkin
Siis missä saa tällaista ruoka-apua? Meidän perheemme haki ruoka-apua, mutta lopetimme sen parin kerran jälkeen, koska emme hyötyneet mitään siitä. Jako oli kerran viikossa, kuukauden ajan kokeilimme ja joka kerta tuli 2-7 pussia leipää ja taisi tulla perunamuusijauhetta. Kerran tuli jopa yksi juotava jogurtti. Ei ikinä mitään kasviksia, tai mitään mistä voisi tehdä ruokaa. Ja meillä oli silloin lapsi, olisi luullut sen vaikuttavan.
AndyMcCoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau! Kyllä kelpaa.
Noi on niitä mitä myydään kaupassa, mutta työssäkäyvillä ei ole niihin varaa, niin menee roskiin kaupoissa!
Oon kerran ostanut tota sushia, makso 6 euroa loota. Siihen menikin tunnin palkka..
Mut sai lapset kerran elämässään maistaa sushia!nimenomaan,viime viikolla sain 12 e maksavan naudan ulkofilee pihvin ruoka-avusta, kilohinta 33 e, kuka noita ostaa kaupasta? joku miljonääri
mutta ei nuo kaupan sushit mitään ihmeruokaa ole, riisiä ja pala kalaa, itsetehtynä parempaa kun tekee kunnon sushiriisillä ja päälle raakaa lohta
Oikeaan sushiin tulee tunaa ei lohta.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä saa tällaista ruoka-apua? Meidän perheemme haki ruoka-apua, mutta lopetimme sen parin kerran jälkeen, koska emme hyötyneet mitään siitä. Jako oli kerran viikossa, kuukauden ajan kokeilimme ja joka kerta tuli 2-7 pussia leipää ja taisi tulla perunamuusijauhetta. Kerran tuli jopa yksi juotava jogurtti. Ei ikinä mitään kasviksia, tai mitään mistä voisi tehdä ruokaa. Ja meillä oli silloin lapsi, olisi luullut sen vaikuttavan.
helluntaisrkntien ruoka-avusta, paikakuntaa en kerro koska en halua etä minun ruoka-apu jonoon tulee satoja asiakkaita lisää. tää on kivaa näin. pääkaupunkiseudulla varmaan jokaisessa helluntaisrssa on ruoka-apu jonot, se on jännä että uskovat ruokkii tätä ateistista purnaavaa sakkia, jotka ruoka-avussakin haukkuvat uskovia tekopyhiksi ja itse hakevat uskovilta ilmaisruokaa - ihmisiltä jotka tekee tätä kaikkea ihan vapaaehtoisesti. Mutta Jumala on kuulemma paha ja uskovat tekopyhiä
Ok. Eli kävit kaupassa, keksit provoaiheen ja kuvasit "todisteeksi" kauppakassin sisällön.
Vierailija kirjoitti:
Andy asuu Porvoossa. Oikeesti ruoka-avusta saa paria hassua ruoka-ainesta, nekin vanhentuneita päivämääriä ja yleensä sellaisia, ettei niistä ole helppo tehdä yhdistellen mitään. Tyyppiä kuivahtaneita valmispullia, punajuurta ja purkki parasta ennen päivämäärän ylittänyttä jogurttia.
Mistä lienee Andyn kuvakaan noin oikeesti...Mikä on, että tällaiset "köyhät loisii ja elää leveää elämää" -aloitukset uppoaa ainaa av-mammeroihin kuin veitsi voihin? HALUATTE uskoa näihin satuihin, että voitte katkerana vihata köyhiä?
Noista nikeistä huomaa että vastailee itselleen. Selkeästi itse kirjoittanut mm. ensimmäiset viestit. Mitähän helkuttia tämä trolli yrittää?
Vierailija kirjoitti:
AndyMcCoys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau! Kyllä kelpaa.
Noi on niitä mitä myydään kaupassa, mutta työssäkäyvillä ei ole niihin varaa, niin menee roskiin kaupoissa!
Oon kerran ostanut tota sushia, makso 6 euroa loota. Siihen menikin tunnin palkka..
Mut sai lapset kerran elämässään maistaa sushia!nimenomaan,viime viikolla sain 12 e maksavan naudan ulkofilee pihvin ruoka-avusta, kilohinta 33 e, kuka noita ostaa kaupasta? joku miljonääri
mutta ei nuo kaupan sushit mitään ihmeruokaa ole, riisiä ja pala kalaa, itsetehtynä parempaa kun tekee kunnon sushiriisillä ja päälle raakaa lohta
Oikeaan sushiin tulee tunaa ei lohta.
itseasiassa tonnikalapihviä oli ruoka-jaossa kerran. en ottanut sitä koska kg hinta on jotain 44 e ja sat vain yhden tuotteen yhestä korista, broileriin hot wingsejä otin 1,5 kg paketin. ne on hyviä niitä on aina ruoka-jaossa. ruoka-jaosta loppui lohen jakaminen sen takia että joku idiootti-imbesilli oli 2 kertaa soittanut terveystarkastajalle että oli saanut päivän vanhaa lohta ja saanut muka vatsakipuja. yhden mielensäpahoittajan takia loppui lohen jakaminen. kiitos siitä suomen ateisteille joilla on aina paha mieli kaikesta
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että suurin osa viesteistä on ap:n kirjoittamia.
en asu porvoossa enkä ole homoseksuaali
tv ap
Minä syön makaronia, siis pelkkää makaronia ja maksan sen työstä ansaitulla selkähiellä.
itse asiassa mieluummin tekisin töitä ja söisin sen abc buffetin joka päivä, koska ei tää yksinelävänä työttömänä elämä ole hauskaa, mitään ei tapahdu arjessa , on vain ruoka-apu ja kotona nössötys, yksinäistä paskaa
kyllä työ ois kiva ja vaimo ja penska
en syö noin huonoja ruokia, lihapullia kutsun pierupulliksi koska ne pierettää. yleensä heitän roskiin jos ruoka-avusta tulee lihapullia, onneksi saa itse valita aina yhden tuotteen joka astiasta eli voi välttää lihapullat. makkaroita en toa ellei ole vegaanimakkaraa tai broileria, yleensä on.
tuo ruoka-avussa käyminen on mulle myös urheilua, ajan pyörllä 2 km pari kertaa viikossa ruoka apuun ja voi jutella ihmisten kanssa, tosin ne on aiak tyhmää sakkia, mutta ompahan jotain sosiaalista paskaakin tässä elämässä, ikäänkuin menisi töihin eli ruoka-apuun