Sain tietää että mieheni käyttää pilveä!
Kuulin kun puhui kaverinsa kanssa että käyttää jotain netin pilvipalveluita eli siis tilaako se huumeita meidän yhteiseen kotiin joltain narkkarilta ja minä en tiennyt tästä että jonkun narkkarin tiedossa on meidän osoite jossa meidän yhteinen lapsi nukkuu ja tuleeko se narkkari tänne jos mieheltä on huumevelat maksamatta. Ihan helvetin vastuutonta ja suututtaa niin paljon että olen pakannut kimpsut ja kampsut ja kun mies tulee illalla töistä kotiin niin minä ja lapsi ollaan jo toisaalla. Oppiipahan olemaan!
Kommentit (4)
Käräytä se poliisille. Nollatoleranssi narkkipelleilylle. Jos on lapsen turvallisuus uhattuna miehesi sekoilun vuoksi niin ehdottomasti poliisin puheille!
Vierailija kirjoitti:
Käräytä se poliisille. Nollatoleranssi narkkipelleilylle. Jos on lapsen turvallisuus uhattuna miehesi sekoilun vuoksi niin ehdottomasti poliisin puheille!
Sun kannattais ostaa jostain vähän käytetty sarkasmitutka.
Olen kuullut että tuollainen pilvenkäyttö on tosi yleistä varsinkin Apple-fanien keskuudessa. Jos löytyy iPhone, käyttää ihan varmasti pilveäkin! Pysykää kaukana sellaisista pilvihipstereistä!