Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sottainen poikakaveri

Vierailija
06.08.2018 |

Mies on kamalan sottainen, ruoka-astiat levällään likasina of course, pizzalaatikot keittiö täys, kaljatölkkejä hujanhajan, kissa on leikkaamaton (karmea haju), ei imuroi, ja sänkykin on ties miten vanha. Tiskialtaassa tiskit tiskaamatta. Sohvat on kissanraapimia. Mies on +30, älykäs ja käy töissä. Karmea siivo, kun tänne tulee. Ei asuta yhdessä, juuri tästä syystä. Mies on sottaisempi kuin kukaan tuntemani mies. Onko muiden miestutut tämmösiä. Vähä imuroin etten saa pölytukehdusta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita miehiä. Toiset siistimpiä kuin toiset.

Vierailija
2/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa roju kerää lisää rojua. Törkyä on jo niin paljon, että helposti tuntuu ylivoimaiselta siistiä rojut pois.

On kuitenkin mahdollista.

Tsemppiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Tosiaan jos sillä on vapaapäivä se makaa koko päivän sängyssä krapulassa ja ylös sen saa 10 maissa illalla. Masentaa.

Vierailija
4/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Toivottavasti pitää kissasta huolta edes.

Vierailija
5/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa on leikattava. Varmaan saa juosta pihalla vapaana autojen alle ja ammuttavaksi?

Vierailija
6/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole Viisas. Älä valehtele vai oletko itse täys idiootti?

Vierailija
7/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puhtaita liinavaatteita edes kaapissa? jaksaako käydä suihkussa? pitääkö kissan hiekkiksen puhtaana? antaako ruokaa ja puhdasta vettä päivittäin? haiseeko mies pahalle kun halaat ja suukottelet tavatessanne? epäiletkö käyttävän muutakin kun viinaa?  😖

Älä ryhdy siivoojaksi/pyykkäriksi. Älä "äidiksi" hoitamaan/kasvattamaan/ holhoamaan.  Älä pilaa elämääsi, katse vain eteenpäin vaikka rakastaisit (säälisit) kuinka paljon. "Tätäkään onnetonta tapausta" tuskin sinäkään onnistut pelastamaan. 

Ansaitset paremman ja tiedät sen itsekin.  

Vierailija
8/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Ei ole puhtaita liinavaatteita, kaikki aina likasia. Pesee samana päivänä ku haluaa uuden käyttöön, osti kirpputorilta 10 vuotta sitten sängyn, joka oli käytetty. Dokaa kaikki vapaapäivät, mutta toisin ku moni muu juoppo tuttuni, hän ei ole ilkeä. Ruokkii joo kissan, mutta väittää, että se ei tarvii niin paljon ruokaa. Mä ruokin 2 kertaa päivässä. Haisee hielle ja viinalle, nyttekin (loma alko siis tänään). Ei ainakaan tällä hetkellä käytä kuin viinaa. Joskus on jotain huumeita kokeillut, mutta ei meidän aikanamme. Ei jaksa käydä suihkussa muuta ku sillo ku töihin on mentävä, eli pakko. Pesee kipot ja kupit vasta ennen käyttöä, jos tarttee. Syyttää mua, että mä vaan sotken.

AP

Vierailija
9/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mun miesystävä sotkee myös noin. Roskat heittelee lattialle, tiskit saattaa olla kaksikin viikkoa tiskaamatta, ruuantähteet jää pöydille jne. Saattaa nukkua sohvalla tavaroiden päällä.

Ei myöskään asuta yhdessä tästä syystä.

Miesystäväni juo joskus, ei käytä huumeita. On fiksu ja hygieniastaan huolehtii.

Tiedän yhden vastaavan tapauksen myös.

Kertokaa muutkin lisää esimerkkejä.

Vierailija
10/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
11/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Älä todellakaan tuhlaa elämääsi tuollaiseen. 

Vierailija
12/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Mun miesystävä sotkee myös noin. Roskat heittelee lattialle, tiskit saattaa olla kaksikin viikkoa tiskaamatta, ruuantähteet jää pöydille jne. Saattaa nukkua sohvalla tavaroiden päällä.

Ei myöskään asuta yhdessä tästä syystä.

Miesystäväni juo joskus, ei käytä huumeita. On fiksu ja hygieniastaan huolehtii.

Tiedän yhden vastaavan tapauksen myös.

Kertokaa muutkin lisää esimerkkejä.

Jep näitä on. Vähän imuroin nyt mut muute en jaksa. Joskus oon tiskannu rahaa vastaan

Vierailija
13/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa se asunto kerran ja hoida kissaa. Jos mies ei pidä yhtään sitä siivouksen jälkeen puhtaana, ei sunkaan tarvi nähdä vaivaa. Ehkä sun kantsis myös lähtä käveleen ja etsiä siistimpi mies. Semmonen joka juo vähemmän.

Vierailija
14/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törmännyt äidin pikku mussukkaan, jota ei ole koskaan pakotettu tekemään kotitöitä. Otan osaa. Olin kiitollinen kaikista niistä riidoista, joita lapsuudenkodissani kävimme siivousvuoroista, sillä omaan kotiin muutettuani osasin pitää siitä ja itsestäni huolta.

Vierailija
15/24 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla aika tunkio itekin. vakka on kantensa valinnut. Juoppo ja skitso ne yhteen soppii

Vierailija
16/24 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös suihkuun pitää välillä pakottaa. Viimeksi käynyt torstaina vai lauantaina ja nyt tiistai. Nyt sain pesulle ees.

ap

Vierailija
17/24 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te naiset löydätte näitä miehiä? Minä olen työtön luuseri joka peseytyy kahdesti päivässä suihkussa, pesen naaman 3 kertaa päivässä vedellä, hampaat pesen 2 kertaa päivässä ja perseenkin pesen vedellä kakan jälkeen.

Vierailija
18/24 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Tosiaan jos sillä on vapaapäivä se makaa koko päivän sängyssä krapulassa ja ylös sen saa 10 maissa illalla. Masentaa.

Jätä se heti, vielä kun voit. Tilanne pahenee kun lapsia tulee.

Vierailija
19/24 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Ei ole puhtaita liinavaatteita, kaikki aina likasia. Pesee samana päivänä ku haluaa uuden käyttöön, osti kirpputorilta 10 vuotta sitten sängyn, joka oli käytetty. Dokaa kaikki vapaapäivät, mutta toisin ku moni muu juoppo tuttuni, hän ei ole ilkeä. Ruokkii joo kissan, mutta väittää, että se ei tarvii niin paljon ruokaa. Mä ruokin 2 kertaa päivässä. Haisee hielle ja viinalle, nyttekin (loma alko siis tänään). Ei ainakaan tällä hetkellä käytä kuin viinaa. Joskus on jotain huumeita kokeillut, mutta ei meidän aikanamme. Ei jaksa käydä suihkussa muuta ku sillo ku töihin on mentävä, eli pakko. Pesee kipot ja kupit vasta ennen käyttöä, jos tarttee. Syyttää mua, että mä vaan sotken.

AP

Niin siis mitä sä näet tuossa miehessä? 

Vierailija
20/24 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuri se motivaatio jonka mies tarvitsee parannuksen tekemiseen! Älä luovuta vaan auta ja motivoi miestä parantamaan elämäntapansa. Löysit hyvän miehen, jonka elämänhallinta on vähän lähtenyt käsistä. Nyt voit tehdä hänestä huippumiehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi