Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikki nuoret naiset flirttailevat Jaajolle Haluatko miljonääriksi-ohjelmassa?

Vierailija
06.08.2018 |

Onko keski-ikäinen Jaajo todella niin kuuma?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut huomioineet saman?

Vierailija
2/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut huomaavinani että se on enempi toistepäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut Haluatko miljonääriksi -ohjelmaa, mutta flirttailussa ei ole kyse siitä, onko joku erityisen kuuma vai ei, vaan jotkut ihmiset vain ovat sellaisia, että heidän kanssaan vuorovaikutus saa herkästi flirttailevia sävyjä. Esim. mun miehen paras kaveri on sellainen. Mä en tunne mitään vetoa häneen, mutta monesti keskustelussa on pieni flirttaileva sävy. Ei mitään sen vakavampaa.

Vierailija
4/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne nyt niin rentoja on kuvauksissa, ettå flirttailisivat? En yleensä katso ohjelmaa, mutta vaikea kuvitella, että tavis telkkarikuvauksissa vielä flirttailisi.

Vierailija
5/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa läppäähän tuossa heitellään miestenkin välillä. Miksi naisten kohdalla se olisi flirttiä, mutta miesten kohdalla jotain muuta? 

Vierailija
6/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi,koska tämä Jääjö itte on koko ajan pilke silmäkulmassa ja hankala se on naisella olla hymyilemättä tämän Jääjön olemukselle, plus että siihen vielä lievä hermostuneisuus parrasvaloissa olemisesta.

Vierailija
7/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Jaajo on julkkis, äijä ja alfa.

Vierailija
8/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska keksi-ikäinen mies on niin kuuma.

Vierailija
9/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole käsikirjoitettu niin..

Vierailija
10/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole käsikirjoitettu niin..

:D

Vierailija
11/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ajattelee että tässä on nyt se kuuluisa Jääjö, radion pissakakka-vitsien kuningas.

Vierailija
12/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo on julkkis, rikas ja siinä tilanteessa vallankahvassa kiinni. Täysin luonnollinen reaktion suurimmalle osalle naisista.

Vierailija
13/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo on itse luonteeltaan sellainen rento ja flirttaileva, että sen kanssa on varmasti helppo heittää läppää

Vierailija
14/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmiton flirttailu on mukavaa sosiaalisen ja hauskan miehen kanssa. Ja koska Jaajo on naimisissa oleva julkkismies niin sen kanssa saa flirttailla rauhassa ilman sen kummempia seuraamuksia. Moni muu mies kuvittelee heti että nyt seukataan joten heille ei kannata.

Vierailija
15/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmiton flirttailu on mukavaa sosiaalisen ja hauskan miehen kanssa. Ja koska Jaajo on naimisissa oleva julkkismies niin sen kanssa saa flirttailla rauhassa ilman sen kummempia seuraamuksia. Moni muu mies kuvittelee heti että nyt seukataan joten heille ei kannata.

Näin naimisissaolevana miehenä olen lopettanut naisille kivana olemisen.

Varmaan yli 90% tapauksista kun olen vilpittömästi oma mukava itseni, nainen luulee että flirttailen ja yritän iskeä.

Annas olla kun nainen saa tietää parisuhdestatukseni, siitä se paskamyrsky alkaa. ”Mitä sä oikein meinaat, saamarin idiootti, sä olet naimisissa!”

Joku naishenkilö ajatteli tekevänsä naissukupuolelle suurenkin palveluksen, kun meni vaimolleni suureen ääneen kohkaamaan kuinka minä kuulema pelaan pelejä hänen selkänsä takana.

Vaimo sanoi siihen, että elä sie kuule luule liikoja ihtestäs, kyllä se Teppo oli ihan vaan ystävällinen siulle niinku kaikille muillenii...

Vierailija
16/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teppo35vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yli 90% tapauksista kun olen vilpittömästi oma mukava itseni, nainen luulee että flirttailen ja yritän iskeä.

Annas olla kun nainen saa tietää parisuhdestatukseni, siitä se paskamyrsky alkaa. ”Mitä sä oikein meinaat, saamarin idiootti, sä olet naimisissa!”

Joku naishenkilö ajatteli tekevänsä naissukupuolelle suurenkin palveluksen, kun meni vaimolleni suureen ääneen kohkaamaan kuinka minä kuulema pelaan pelejä hänen selkänsä takana.

Vaimo sanoi siihen, että elä sie kuule luule liikoja ihtestäs, kyllä se Teppo oli ihan vaan ystävällinen siulle niinku kaikille muillenii...

Tämä.

Vierailija
17/17 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teppo35vee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ei tämä. Useimmille ihmisille on selvää, onko flirttailu harmitonta vai tähtääkö johonkin.