Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tuoksuton shampoo, deodorantti ja latvaöljy ym hiustenhoitotuotteet?

Vierailija
06.08.2018 |

ajattelin nyt siirtyä tuoksuttomuuteen, kaikki ollut vähän sitä sun tätä, onko urtekram hyvä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti rakastunut erisanin dödöön <3 Ei haise hiki eikä dödö, eikä siinä ole edes alumiinia. Erisanin muutkin tuotteet tuppaavat olemaan hajuttomia

Vierailija
22/25 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kyllä toimi noi tuoksuttomat deodorantit tai antiperspirantit, ei edes LV48h, ihan yhtä surkee, kun muutkin.

Paras mikä toimii ja on hajusteeton on ruokasooda. Pitää hikijumpassakin. Eli kostuta sitä jauhetta ja pyyhi sitä hellävaraisesti vanulapulla kainaloihin. Määrässä ei kannata kuitenkaan liiotella, koska ylimääräinen vain varisee pois ja ei kannatta kovin hiestää, koska voi silloin ärsyttää ihoa. Tämän aineen tehon keksittyäni, en ole kyllä deodorantteihin palannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on apteekin hajusteeton Triple Dry antiperspirantti, ainakin mulle uusi löytö tänä kesänä, ihan paras.

Vierailija
24/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo saa itselleni kyllä tuoksua, mutta ei kookokselle. Miksi lähes kaikki hiustuotteet, shampoot ja hoitoaineet on kyllästetty kookoksella? Inhoan. Käytänkin sebamedia, joka on aivan luksusta noihin kookosoksennuksiin verrattuna.

Vierailija
25/25 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Nothing -merkiltä löytyy ainakin lämpösuojallista selvityssuihketta ja muitakin hiustököttejä. Raaka-aineet voivat itsessään hieman tuoksahtaa, mutta ei sisällä siis hajusteita. Itse olen ostanut kampaamosta tai tilannut yliopiston apteekin verkkokaupasta. Hintakin pyörii vain jossain 10 euron tuntumassa. Hoitoaineesta tykkäsin, sisälsi avokadoöljyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi