Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan avoimen suhteen - miten kerron miehelle?

Aloittaja
06.08.2018 |

Olen seurustellut kuusi vuotta saman miehen kanssa ja nyt haluaisin hieman vaihtelua seksielämääni. Olen 22v eli suhde alkoi kun olin vasta 16 ja nykyinen mieheni on minun ensimmäinen seksikumppani. Seksi on todella tylsää mieheni kanssa ja tuntuu urheilusuoritukselta, josta en nauti lainkaan.

Suhteen alussa seksiä oli useita kertoja päivässä ja seksi oli todella hyvää. Nyt olen kyllästynyt seksiin mieheni kanssa ja sitä on enää n. Kerran viikossa ja senkin teen vaan säälistä kun mies haluaa. Mieheni on täysin tyytyväinen seksin laatuun, mutta haluaisi sitä paljon useammin.

Olen miettinyt pitkään avointa suhdetta, eli parisuhdetta, jossa molemmat osapuolet saavat harrastaa seksiä myös muiden kanssa. En ole uskaltanut ottaa asiaa esille mieheni kanssa, koska kukapa haluaisi kuulla omalta kumppaniltaan, että hän haluaa seksiä muiden kanssa. En usko, että mieheni suostuisi ideaan, ja pahimmassa tapauksessa haluaisi eron, jos saa tietää, että haluan muita. Haluaisin kuitenkin ehdottaa asiaa, koska siitä olisi hyötyä molemmille. Mieheni saisi tarvitsemansa määrän seksiä ja minä voisin taas nauttia seksistä.

Kysymys kuuluu: kuinka otan asian puheeksi mieheni kanssa ilman että hän loukkaantuu? En mielellään haluaisi kysyä suoraan, vaan jotenkin vihjailla asiaa. Miten te ottaisitte asian puheeksi? Entä miten reagoisitte, jos oma puoliso haluaisi avoimen suhteen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että teidän pitäisi ensin opetella kommunikoimaan kunnolla. Avoin suhde vaatii toimiakseen hyvää kommunikointia, luottamusta ja molemminpuolista arvostusta. Teiltä vaikuttaisi puuttuvan näitä kaikkia.

Miksi seksi on mielestäsi nyt huonoa, jos se ennen oli hyvää? Teettekö nykyään eri asioita, vai onko makusi muuttunut? Puhutteko miehesi kanssa siitä, millaista seksiä kumpikin haluaisi? Kannattaa keskittyä ensin saamaan nämä asiat kuntoon, ja miettiä muita seksikumppaneita vasta sitten, kun teidän välillä keskustelu toimii kunnolla.

-M35, avoimessa suhteessa.

Vierailija
2/3 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että teidän pitäisi ensin opetella kommunikoimaan kunnolla. Avoin suhde vaatii toimiakseen hyvää kommunikointia, luottamusta ja molemminpuolista arvostusta. Teiltä vaikuttaisi puuttuvan näitä kaikkia.

Miksi seksi on mielestäsi nyt huonoa, jos se ennen oli hyvää? Teettekö nykyään eri asioita, vai onko makusi muuttunut? Puhutteko miehesi kanssa siitä, millaista seksiä kumpikin haluaisi? Kannattaa keskittyä ensin saamaan nämä asiat kuntoon, ja miettiä muita seksikumppaneita vasta sitten, kun teidän välillä keskustelu toimii kunnolla.

-M35, avoimessa suhteessa.

Seksi on samanlaista ja tylsää kokoajan. Ollaan toki kokeiltu uusia ja erilaisia juttuja, mutta en vaan saa tyydytystä miehestäni enää. En kiihotu miehestäni ollenkaan ja fantasioin muista miehistä. Jutellaan kyllä mieheni kanssa asioista ja siitä minkälaista seksiä haluamme. En ole kuitenkaan kertonut, että haluan seksiä muiden kanssa.

- Aloittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitte naimisissa, sanoisin että avioeropapereilla.

Mitä sinä haluat nyt, on nauttia miehen luomasta turvallisuudesta ja stabiliteetista, kun sinä haet uusia/uutta miestä. Olet jo luovuttanut, suhde on ohi. Miehesi ei vaan tiedä sitä vielä.

Hän voi toki edellen olla niin nuori ja kokematon idiootti, että suostuu. Tosin, saahan sitä välillä lukea keski-ikäisistäkin miehistä, jotka menevät tuohon ansaan, uskovat tuohon valheeseen.

Jos hänellä on vähänkään järkeä, ja kykyä nähdä omien tunteiden lävitse, niin jättää sinut saman tien kun avaat suusi aiheesta. Sinun pitäisi nyt olla rohkea ja lopettaa suhde, etkä käyttää miestäsi hyväksi häikälemättä.