Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uskovainen nainen, elän yksin

Vierailija
06.08.2018 |

Lasten kanssa. Nyt on tullut hirveä kiusaus, kun naapurissa asuu mies, joka tietääkseni on sinkku, ja mun vaan tekee mieli harrastaa seksiä hänen kanssaan.

En tee mitään aloitetta, mutta jos kävisi niin että mies tekisi aloitteen mun suuntaan, niin en todennäköisesti pystyisi hillitsemään itseäni.
Seksiä en ole harrastanut sen jälkeen kun ero tuli yli vuosi sitten.

Naapuri on vaikuttanut aiemmin olevan minusta kiinnostunut, mutta en ole tehnyt mitään sen eteen.

Mutta tiiättekö tunteen kun vaan panettaa, mutta uskovana ei voi tehdä mitään. Pitäisi vaan kiltisti odottaa että kohdalle osuu joskus joku uskovainen mies joka kiinnostuisi minusta. Jos sitä koskaan edes tapahtuu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä signaaleja, että olet halukas suorittamaan astutuksen.

😂

Vierailija
22/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan odottaa jos se lähestyy jollain tapaa, mutta en viitsi ite ruveta tekee asialle mitään. Yritän pitää itteni kurissa.

Nyt on alkanut välillä tulla mieleen ajatus alkoholin käytöstäkin.

Olen absolutisti nykyään, pisaraakaan en oo ottanut muutamaan vuoteen, ja en ois uskonut että edes koskaan enää harkitsenkaan vetäväni kännejä. Niin paljon on viina tehnyt tuhojaan mun elämässä, ja siihen osaksi kaatui edellinen suhdekkin. Miksi nyt rupean edes miettimään miltä tuntuisi olla pitkästä aikaa humalassa...

Ja yksi asia minkä olen laittanut merkille, niin yhtäkkiä tuntuu että monet uskovat ystävät ovat löytäneet rinnalleen sen oikean kumppanin, kaikki ihan lähiaikoina.

Tosin en ole heille kateellinen vaan sehän on iloinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi