Olenko kamala vaimo jos en anna hääyöänä?
Kommentit (48)
Ihmettelen kovasti, että joku menee naimisiin ilman seksuaalista himoa, se on niin suuri osa elämää, että ei sitä voi säädellä. Sun poikkis taitaa olla aika l´´assukka kun ei ole pannut sua jos sata kertaa
M45
Vierailija kirjoitti:
Mies sitten sai minut antamaan.
-ap
Paska provo.
Kuka nainen puhuu noin, ei kukaan.
Minä en anna vaan minulla on rakkaani kanssa taivaallista seksiä. Me nussimme, naimme, rakastelemme. Minä en ""anna"".
Pappi kun sanoo aamen niin sen jälkeen ei seksiä enää harrasteta muuten kun lisääntymis tarkoituksessa. näin se vaan menee
meillä hääpäivän aamulla mies laski takaapäin minua ikkunalautaa vasten kun olin laittamassa hääpukua, sitten illalla hääyönä olin luvannut hänelle b rappua päivän kunniaksi ja hän sai maata sängyllä kun kapusin kyykkyyn päälle ja imin munaa ensin ja asettelin sitten sen b rapun suulle ja koska se olikin itse ohjautuvaa mallia osasi se itse sisään, ratsastelin siinä tovin ennenkuin mies purkautui sisään suoleen.
Meillä ex-vaimo halus seksiä sukkanauhoissa ja huntu päässä hääyönä, saatuaan orgasmin totesin että nyt mennään kakkoseen koska hääyö jne. No ei ollu koskaan saanu kakkoseen joten vikisi siinä sitten kivusta kun tunkeuduin vaimon suoleen takaapäin. Aikani kakkosta naituani vedin ulos ja työnsin kaluni vaimoni kurkkuun/suuhun ja lopetin laukeamalla vaimoni naamalle ja suuhun.
Mahtavuutta.
Timo terska kirjoitti:
Meillä ex-vaimo halus seksiä sukkanauhoissa ja huntu päässä hääyönä, saatuaan orgasmin totesin että nyt mennään kakkoseen koska hääyö jne. No ei ollu koskaan saanu kakkoseen joten vikisi siinä sitten kivusta kun tunkeuduin vaimon suoleen takaapäin. Aikani kakkosta naituani vedin ulos ja työnsin kaluni vaimoni kurkkuun/suuhun ja lopetin laukeamalla vaimoni naamalle ja suuhun.
Mahtavuutta.
hyvästi pyhä aviovuode
Miten suhtaudut siihen jos miehesi ei anna?
Minulle sanottiin juuri aamulla "älä edes kuvittele,"
Nyt aviossa 18 vuotta. olenkmä tyhmä? Vastaus: kyllä. Tuli vaan hääyö elävästi mieleen. Miten se voi olla mahdollista, että tää palsta on pullollaan naisia, jotka tykkäs seksistä reilusti ennemmän kun heidän mies? Olen jo 5-kymppinen enkä tätä voi ymmärtää. Minä niin rakastaisin vaimoani myös seksuaalisesti reilusti enemmän, mutta en edes kuvittele... :)
Huolehtikaa toistenne seksuaalisuudesta. Käyttäkää aikaa ja nähkää hieman vaivaa. Kyllä kannattaa. Olen yrittänyt, "katsonut peiliin", yrittänyt eri tapoja, odottanut, keskustellut.. lähinnä yksin.
Minä päätin vaihtaa kohta 20 vuotta sitten viriilin ja vilkkaan poikamiesajan sääntömuuotoiseen selibaattiin, mennä naimisiin ja perustaa perheen. Onneksi ikä tekee kohta tehtävänsä ja tämä jatkuva tuska ja kylmyys lakkaa harmittamasta. Kyllä minulla olisi monelle yksinäiselle ja puutteiselle annettavaa ja saatavaa. Näin ne ihmisten tilanteet vaan menee.