Millaista on nykyajan opiskelijaelämä asuntolassa?
Lapseni pääsi opiskelemaan Helsingin evankeliseen opistoon näyttelijäksi ja opinnot alkaa kahden viikon päästä. Hän muuttaa asumaan opiston asuntolaan, koska asumme itse liian kaukana Helsingistä. Olisi mukavaa kuulla nykyajan nuorilta kokemuksia asuntolaelämästä ja kaikkein mieluiten tietysti juuri kyseisestä asuntolasta, jos joku on siellä asunut :) Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa asuntoloissa alkoholin käyttö on kielletty eikä saa sinne tulla humalassa.
Monissa on vieläpä videovalvonta.
Ohjaajat käyvät joka ilta tarkistus kierroksen jokaisen nuoren luona.
Jokaisella on oma huone.
Missä on näin? Olen itse asunut kymmenen vuotta sitten kahdessa eri asuntolassa Suomessa, joista toinen oli juuri tämä HEO. En sinäänsä tiedä oliko luvallista tulla humalassa tai pitää huoneessaan alkoholia, mutta milläs sitä oltaisiin valvottu? Todellakaan siellä ei mikään ohjaaja ollut tekemässä tarkistuskierroksia. Sekoitatkohan nyt johonkin asuntolaan, jossa asuu alle 18-vuotiaita?
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa asuntoloissa alkoholin käyttö on kielletty eikä saa sinne tulla humalassa.
Jokaisella on oma huone.
Kuulostaa joltain rangaistuslaitokselta.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oma huone.
Saisinpa asua tuollaisessa.
Jokaisella on oma huone.