Vinkuiko Visa lomalla?
Minulla vinkui, melkein kaksi tonnia näkyy olevan seuraava lasku ja seuraavaan on jo tonnin edestä höylätty.
Kommentit (16)
Ei. Magneettijuovan käyttämisestä maksutapahtumassa vetämällä kortti lukijan ohi on käytännössä luovuttu jo joka paikassa ja tilalle on tullut lähimaksu tai pin-koodilla ja leitteeseen työnnettävällä kortilla tehtävä sirumaksu.
Pakastin hajosi ja autoon tuli remppaa. Jotain 700€, mutta hoituu.
Tänä vuonna ei pahemmin vinkunut, joskus muulloin on kyllä vinkunut. Puolisolla oli osa lomasta palkatonta vapaata, joten siihen oli varauduttu säästämällä. Jotenkin ihmeellisesti ennakolta säästetyt rahat on riittänyt normaalia paremmin. Ilmeisesti ei tainnut sattua mitään suurempia laskuja kesäajalle.
Päin vastoin, kaikki rahat on tilillä lähes koskemattomana! Oltiin koko kesä uudella mökillämme, ruoan lisäks ei menny yhtään ylimääräistä. Loppuvuodesta rahaa taitaa palaa sitten vähän enemmän, edessä muutamakin megareissu.
Ei kai sitä koko laskua ole pakko maksaa heti?
Ei vinkunut, vaan ylimääräistä tuli tonni.
Jep, käytän kaikkeen Norwegianin visaa jolla maksan ostokset. Tilille tullut palkka siis makaa tilillä kunnes maksan kerran kuukaudessa luoton kokonaisuudessaan pois. Näin kerään Norwegian rewards pointseja joilla saa ostettua lentoja. En siis koskaan osta kuitenkaan luottokortilla enempää kuin mitä minulla varaa kuitata pois kuukausittain. Nyt kesälomalla tuli käytettyä poikkeuksellisen paljon sillä olihan mulla palkan lisäksi lomaraha. Lähes 5000 höyläsin korttia, siinä tosin mukana yksi 2000 euron hotelli talven matkaan. Kortti on kuluton jos maksaa pois kuukausittain.
Käsittääkseni ei vinkunut. Uusi täyskorkea jääkaappi ja pakastin rosterisena (186cm) ostettiin ja niihinkin oli raha valmiina, luksusta:)
Vielä lomalla.
Joo, koska ulkomailla on aina turvallisinta maksaa luottokortilla.
Mitenkään paljon ylimääräistä ei kyllä mennyt, oltais me ruokaa ostettu kotonakin ollessa.
Ei vinkunut. Visa on vaan sitä varten, jos pitää maksaa netissä jotain tai taata hotellivaraus, autovuokraus ym.
Ei koskaan velaksi.
EIpä juuri. 127€ näkyi menneen heinäkuun laskulla. Käteisellä mentiin, 18pv maailmalla.
Masteri oli hyvässä käytössä ja toimi moitteettomasti, varmaan se pari tonnia tuli höylättyä. Normisetti.
Mä teen kaikki ostokseni luottokortilla. Ostot kerryttävät rahastobonusta ja mastercard rewards-pointseja. Pisteillä taas saa lunastettua monenlaisia etuja.
No ei nyt noin paljon. 550€ erääntyy 15.8. ja pari sataa on syyskuulle tulossa.