Jos saisit nyt tyttövauvan, niin mitkä olisi nimiehdokkaat top5 hänelle? Peukutellaan samalla!
Eli jos pitäisi miettiä 5 nimiehdotusta tyttövauvalle, mitkä ne olisi? Ei tarvitse olla paremmuusjärjestyksessä. Samalla peukutellaan muiden vastauksia :)
Pidetään keskustelu asiallisena. Kiitos!
Kommentit (2791)
Chloe tai Lila. Näitä ei taideta hyväksyä Suomessa?
Adele Ella Emilia
Lilja Ella Emilia
Liana Leena Anita
Anna Roosa Anita
Susanne Sarasofia
Meri-Tuuli
Ellen
Saara
Lumi(-Tuulia)
Bella
Syyt nimien takaa:
Meri-Tuuli Väntsi on mun lempparikokki, ja lisäks hänen etunimensä on erittäin kaunis.
Ellen Degeneres on mulle erittäin iso esikuva ja haluisin kunnioittaa häntä. Mutta tykkään myös nimestä erittäin paljon.
Saara Aallon ansiosta oon edelleen elävien kirjoissa. Ilman Aaltoa ja hänen musaansa olisin todennäköisesti tappanut itseni jo aikoja sitten. Saaran ansiosta mä uskallan olla oma itseni. Eli kyse olisi kunnianosoituksesta.
Lumi- tai Lumi-Tuulia -nimeen ei ole sen kummempaa selitystä kuin että se on super kaunis.
Bella tulee tv-sarjasta h2O just add water, jossa Indiana Evans esitti Bella Hartley -nimistä merenneitoa.
Jenna, Noora, Emmi, Anniina, Milla
Fatima Nazibullah Horttanainen.
Taiga, Taika, Karelia. Luultavasti yhdistamme Taiga Karelian tai Taika Karelian.
Alma
Josefiina
Arabella
Jemima
Paloma
Ihan hirvittäviä nimivaihtoehtoja suurin osa!
Elina
Se vain on maailman ihanin nimi. Niin suomalainen, raikas ja puhdas.
Vanhoissa Suomi-leffoissakin Elina on aina se kaunis, viaton tyttö eli jaan nämä tunteeni elokuvaohjaajien näkemyksen kanssa :)
Lilian, Olivia, Ellen, Tilda ja Vienna
Lolita
Martina
Mia
Mari
Johanna
Rakastan ulkomaalaistaustaisia nimiä / prinsessanimiä kuten Charlotte, Michelle, Danielle, Diana ja Angelika