Meghan raskaana
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Missä kuva
Täällä:
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/201808052201117342_kg.shtml
Jotenkin hankala ajatella Harrya ja Meghania peuhaamassa sängyssä, ei jotenkin istu kuvaan kuninkaallisten hillitystä charmista sellainen toiminta.
Vierailija kirjoitti:
yllättävää ajattelin että noi adoptoisi
Miksi? Kiireellä menivät naimisiin, kun Meghanilla on ikää ensisynnyttäjäksi.
Vyötärö kadonnut joo.
Ei menneet häämatkalle? Ei halunnut raskaana lentää
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hankala ajatella Harrya ja Meghania peuhaamassa sängyssä, ei jotenkin istu kuvaan kuninkaallisten hillitystä charmista sellainen toiminta.
Nään kyllä Harryn sekstailemassa helpostikin! Mahtaa olla sängyssä kekseliäs punapää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jotenkin näille olisi sopinut lapsettomuus-brändi, h on ollut muutenkin rohkea ja oman tien kulkija jo pitkään (psyykkisiäkin vaikeuksia?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jotenkin näille olisi sopinut lapsettomuus-brändi, h on ollut muutenkin rohkea ja oman tien kulkija jo pitkään (psyykkisiäkin vaikeuksia?)
Mutta molemmat on pitkään halunneet lapsia. Jo ennen kuin tapasivat.
Taitavat olla kumpikin yhtä sekaisin. Joo, paksuna on ja Henry juuri julisti, ettei halua lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hankala ajatella Harrya ja Meghania peuhaamassa sängyssä, ei jotenkin istu kuvaan kuninkaallisten hillitystä charmista sellainen toiminta.[/quote
Niihinkin puuhiin on varmasti oma etikettinsä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa minä taas voin kuvitella että hovin 'pahalla pojalla'ja näyttelijåttärellä on oikeinkin villiä lakanoissa...
Viitaten aloitukseen että onhan tuo vyötärö tuossa asussa aika tukeva. Mulla tuli samoin heti alkuraskaudessa turvotusta ja vyötärö pullahti vaikka ei se itse vauvanasi ollutkaan. Mene ja tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Viitaten aloitukseen että onhan tuo vyötärö tuossa asussa aika tukeva. Mulla tuli samoin heti alkuraskaudessa turvotusta ja vyötärö pullahti vaikka ei se itse vauvanasi ollutkaan. Mene ja tiedä...
Siis ei ollut varsinaisesti vauvavatsa
Katoin ihan samaa.