Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö kantisteinit tosiaan nykyäänkin riparin ihan yleisesti?!

Vierailija
05.08.2018 |

Siis ysärillähän kaikki kuului vielä kirkkoon, joten kaikki kävi sen. Mutta eihän nykyään kukaan oikein enää kuulu kirkkoon, niin mitä ihmettä? Menevät riparille vaikka eivät ole kirkossa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi jeesus, järkkää mulle aifoun ja skootteri rippilahjaksi. Aamen.

Vierailija
22/25 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä helpost tonnin tienaa käymällä riparin. Se on sen ikäiselle ihan iso raha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki leirit muutettava Prometheusleireiksi! Uskonnollista aivopesua ei tule sallia herkässä iässä oleville nuorille!

Vierailija
24/25 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tiedä ketään nuorta, joka olisi riparille mennyt lahjojen toivossa, tosin en tiedä montaa jotka olisivat sen uskonnon takia käyneet. Kyllä sinne mennään ihan sen takia, että se on kiva kokemus. Tutustuu uusiin ihmisiin, saa keskustella monista mieltä askarruttavista asioista jne. Oman lähipiirin nuorista riparin on käynyt 95%, vaikka kukaan ei ole, ainakaan julkisesti, uskovainen.

Omista lapsistani yksi ei olisi millään halunnut itse rippijuhlia, riparille kuitenkin meni innoissaan ja päätyi lopulta isoseksi. Sain kuitenkin ympäripuhuttua, että pidetään juhlat kummien ja isovanhempien kanssa, joten lahjaksi sai rippiristin ja 100 € rahaa.

Vierailija
25/25 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Church of Satan saa vielä jalansijaa Suomessakin, katsotaan kuinka kristityt itkevät kun koulut joutuvat ottamaan aamunavaukseen heidän messunsa muiden rinnalle.

Tän mä haluaisin kuulla. Ekana perusvirsi, seuraavana joku muslimiulina ja vikana Mayhemia. Ihan loistavaa.

Ja ainakin Mayhem pitää laulaa mukana, muuten tulee merkintä Wilmaan