Alizee oli nuorena kyllä kaunis!
Kommentit (54)
Eipä tuosta voi olla eri mieltäkään. Mieletön paketti.
Vierailija kirjoitti:
Super seksikäs, meillä oli siskon kanssa tapana katsoa sen videoita ihaillen teininä, no homo mielessä siis, vain sen ulkonäön takia.
Khyl, veri pakkautuu välittömästi paisuvaiskudokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Super seksikäs, meillä oli siskon kanssa tapana katsoa sen videoita ihaillen teininä, no homo mielessä siis, vain sen ulkonäön takia.
Minä kuulin koko tyypistä vasta tältä av palstalta, vaikka olen samanikäinen kuin Alizee. Olisin ollut tosi kateellinen jos olisin nähnyt hänet 15 v sitten. Parhaimmillaan oli kyllä silloin, paljon seksikkäämpi kuin joku Katy Perry tms väkisinseksikkäät.
Mä opettelin tän tanssin just muutama kk sit kun on yksi seksyimpiä tansseja, hahah :DD
Tommonen perus nätti, ei kovin erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jos katsoo vain valokuvaa naamasta, mutta liikkuvana kuvana tanssimassa ja laulamassa ei kyllä yhtään tavis, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas todella nätti ja täydelliset kasvot , mutta kuitenkin luonnolliset. Erittäin puoleensavetänä nainen mitä harvoin voi sanoa kenestäkään (ainakaan omalla kohdallani)
Ihan normi, mutta opetellut yltiöseksikkäät muuvit.
Onhan se hyvän näköinen vieläkin, mutta ne ihan hirveät tatuoinnit.
Onko se jossain vaiheessa tehnyt naamalleen jotain kun sen hymy oli sellainen vino?
Aika upea. Jotain karismaattisuuttakin nuorena naisena mitä harvalta löytyy. Lisäksi eroottinen, ei kimittävä ääni. Täysi kymppi.
Jotenkin hypnoottinen tapaus. Ollapa tuollaiset muodot itselläkin hoikassa kropassa.
Eilen vastaava ketju Alizeesta estettiin. Katkeruutta veikkaisin. Ihan hetero olen mutta täytyy sanoa että vaikea olla tuijottamatta.
N23
Pidän tästä kappaleesta vaikka en ymmärrä sanaakaan , mutta alizee on mielettömän kaunis.
En muista koskaan aiemmin kuulleeni Alizeesta. :o
Luulin että olis jotenkin vanha nykyään kun aloituksessa oli että oli nuorena kaunis. Eihän se nytkään ole kuin 33.
Vierailija kirjoitti:
En muista koskaan aiemmin kuulleeni Alizeesta. :o
Jos et ole kuullut "Moi.. Lolita" kipaletta niin olet luultavasti liian nuori.
Mun idoli <3
N