Alizee oli nuorena kyllä kaunis!
Kommentit (54)
Onko tämä joku julkimo vai? Siis muuallakin kuin Ranskassa.
Itselleni totaalisen tuntematon tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Noin 15 vuotta sitten kuului useinkin radiosta.
Vierailija kirjoitti:
Oli hetken aikaa pinnalla 2000-luvun vaihteessa. Moi Lolita biisiä oli aika hankala olla kuulematta tuolloin.
Tässäkin liikkuu aika kivasti.
Osaako kukaan ranskaa, mitä noissa kappaleissa lauletaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 15 vuotta sitten kuului useinkin radiosta.
Ei minun radiosta.
Nuuhkisin hänen takapuoltaan tuntikaupalla
Voi vitjake noitten tatuointien kanssa nykyään. Tämänkin naisen ulkonäelle -2 pistettä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli hetken aikaa pinnalla 2000-luvun vaihteessa. Moi Lolita biisiä oli aika hankala olla kuulematta tuolloin.
Ei ainakaan minulle tuottanut mitään ongelmia. Kävin kuuntelemassa youtubessa pätkän kertsiin asti ja täysin tuntematon kipale oli kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista koskaan aiemmin kuulleeni Alizeesta. :o
Jos et ole kuullut "Moi.. Lolita" kipaletta niin olet luultavasti liian nuori.
Kuinka vanha pitää olla?
Minä olen 56 vuotias ja aivan uppo-outo on minulle niin biisi, kuin sen esittäjäkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika upea. Jotain karismaattisuuttakin nuorena naisena mitä harvalta löytyy. Lisäksi eroottinen, ei kimittävä ääni. Täysi kymppi.
Tykkäsin itse Alizeesta teininä ja muutama biisi on edelleen "guilty pleasure", mutta pakko tunnustaa että Alizeen ääni aidosti livenä on melko karsea. Suurin osa noista "live" esityksistä on siis playbackia, ja aidot livevedot on jotain... noh, aivan muuta.
Tässä muutama esimerkki, en ole valikoinut mitenkään erityisen surkeita vetoja vaan nämä ovat sitä normitasoa:
Sama biisi naisen kanssa joka ei kaiketi ole edes ammattilaulaja, mutta kuulostaa paikoitellen paremmalta:
Tanssijana toki ihan pätevä (sekä hyvin nätti nainen), mutta se ei tainnut olla riittävästi kannatellakseen uraa pidemmän päälle...
Missä pullossa olette olleet jos ette ole tästä leidistä kuullut 2000-luvun alussa.
Mies35v kirjoitti:
Missä pullossa olette olleet jos ette ole tästä leidistä kuullut 2000-luvun alussa.
Ehkä on kuullut, mutta ei ole kiinnittänyt sen suurempaa huomiota kun ei hänen ulkonäkö ole itseä häikäissyt. Eikä musiikki. Ei kaikkea voi muistaa joka on itselle yhdentekevää.
Nuorihan se on vieläkin. T:vm -84
Mies35v kirjoitti:
Ei se mitään pullossa elämistä ole, jos ei kuuntele kaupallisia hömppäkanavia, tai lue turhanpäiväisiä viihdeuutisia. Tuohon aikaan en kuunnellut radiota juuri lainkaan, kun ei ollut vielä Radio Puhetta. Kun sitten Radio Puhe tuli, niin minäkin avasin autoradioni. Kotona en taas kuuntele radiota koskaan. Nykyään taas en enää kuuntele Radio Puhettakaan, kun menivät pilaamaan sen musiikilla. Nykyään kuuntelen vain täsmäkuunteluna puheohjelmia Yle areenan arkistosta sen minkä kuuntelen. Musiikkikanavia en ole kuunnellut enää vuosikymmeniin.
On kyllä vieläkin tosi seksikäs! Nuorempana parempi, tatskat vähän haittaavat mua.
Vaikea nyt äkkiseltään saada päähän seksikkäämpää naista.
Jaaha, taas tuli hypättyä youtuben kaninkoloon ja tehtyä kierros nuoruuden tanssimusiikin parissa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hyvän näköinen vieläkin, mutta ne ihan hirveät tatuoinnit.
Onko se jossain vaiheessa tehnyt naamalleen jotain kun sen hymy oli sellainen vino?
Onko se mennyt tatuoimaan itsensä?
Sääli, nuoruuden unelma.
Yksi kauneimmista naisista ikinä. Hoikkuus on naisessa numero yks asia kun puhutaan kauneudesta. Sen kruunaa sitten muodot oikeissa paikoissa. Tanssijoilla yleensä muodot onkin sillä lihakset antavat muodon.