Takaisin Ullanlinnassa kahden kuukauden saaressa oleskelun jälkeen!
Toisaalta ihanaa olla taas kaupungissa, mutta kyllä olisin hyvin voinut lomailla vielä muutaman viikon. Mutta lasten koulu alkaa, joten....
Koko aikana kävin kerran tai kaksi viikossa Paraisilla, Turussa pari kolme kertaa ja Naantalissa kerran veneellä. Tuntuu aina niin oudolta palata Helsingin melskeeseen saariston rauhasta.
Muita joita kaupunkiin paluu pikkuisen ahdistaa ihanan kesän jälkeen?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ja Ullanlinna liittyi tähän tarinaan siten että...?
Pitää brassailla varallisuudella.
Ullanlinnahan on ihana ja rauhallinen. Ja niin on tämä Kalliokin, kun lomalla joutui juoksemaan niin paljon ympäriinsä. Ensi vuonna lähden kyllä hiiteen Suomesta lomaksi, että voi hyvällä omatunnolla olla juoksematta sukulaisissa ja kissanristiäisissä...
Ei ahdista enää. Meitäkin ahdisti kun asuimme nuokkuvassa Ullanlinnassa piskuisessa Helsingissä, joten muutimme Lontooseen.
Itse möin just keväällä saaren pois. Ihanaa olla Helsingissä koko kesä! Ahdistushormonit alkoi jo virrata elimistössä kun luin aloituksessa sanan saari.
Monacolainen kirjoitti:
Missä on Ullanlinna? Onko siellä joku linna, jossa on asunut Ulla?
Ullan nimi on Ulla, nimi toinen vaan on mulla
Vierailija kirjoitti:
Monacolainen kirjoitti:
Missä on Ullanlinna? Onko siellä joku linna, jossa on asunut Ulla?
Ullan nimi on Ulla, nimi toinen vaan on mulla
Saako Ullanlinnassa asua muunkin nimiset kuin Ullat?
hm,,taidat haaveilla tuollaisesta, vai mitä
joka oikeasti elää noin, ei taida täällä huudella
Vierailija kirjoitti:
Mites näitä saaristossa viettäviä ja kaupunkiin palavia on nyt tällä palstalla niin paljon. Tämä palasi Ullanlinnaan ja toisessa ketjussa palattiin köyhyyteen.... ei kai tämä ole joku provo pelle taas...
Ainahan täällä on kaikenlaisia nyyhkytarinoita. Tässä haetaan nyt sympatiaa sillä kurjalla Ullanlinnassa asumisella.
Oma kesä taas meni mukavasti köyhäillen, kuten talvikin, joten säästyin tuolta stressiltä, jota pakolliselta saaressa lomailulta palaaminen aiheuttaa. Sääliksi käy ap, toivottavasti pääset eroon varallisuudestasi.
Istun parvekkeella kädessäni lasi kuplivaa Veuve Clicquot'ta. Harmittaa vähän, että parveke on pihalle päin eikä merelle. Jotenkin kaipaan merta, vaikka ollaan oltu meren keskellä pienessä saaressa kaksi kuukautta.
Mulla on muuten paras rusketus ikinä! Olen tumma kuin kahvinpapu! En käyttänyt aurinkosuojaa kuin ehkä ensimmäisellä viikolla. Lapsetkin ovat ihanan päivittyneitä, ja hiukset haalistuneet valkoisiksi.
Ap
So sorry for you! Kurjaa asua kivierämaassa. Me jatketaan saaristossa normaaliin tapaan, mutta meidän ei tarttekaan käydä töissä. Helikopterilla piipahdetaan Ahvenanmaalla, Stockiksessa, joskus Tallinnassa ja Hesassa. Talveksi palataan sitten Karibialle, jonne myös lasten sveitsiläinen kotiopettaja tulee. Mutta ensi kesänä taas Suomeen ja saaristoon, se on takuuvarmaa. Koettakaa kestää ensi kesään Ullanlinnan ankeus ja Suomen talven kylmyys!
Ja Ullanlinna liittyi tähän tarinaan siten että...?