Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silja Europa

Vierailija
05.08.2018 |

Siellä on kiva shoppailla, syödä hyvin ja varsinkin tanssia, kun jotkut bilebändit on hyviä. Mutta.
Miksi pitää huutaa siellä hyttikäytävillä yöllä? Miksi? Toissayönä yksi aikuinen mies sanoi vartijalle, että tämä on laiva ja minulla on OIKEUS. Huutaa ja rellestää. Yhtä hyvin muilla olisi oikeus nukkua. Toisin kuin luulette, 22- tunnin risteilyllä on aina muitakin asiakkaita kuin nuoria juoppoja. On lapsiperheitä, eläkeläisryhmiä. Jotkut vielä jatkaa matkaa Tallinnasta. Niin on äärimmäistä typeryyttä se öinen möykkä. Nykyään kun tytötkin kiljuu, mitä satakiloisesta kehosta lähtee. Yhden kerran olen nähnyt kun vartija kävi jotain sanomassa, ja ilveily jatkui heti tämän lähdettyä. Sivistynyt ihminen ei menetä arvokkuuttaan missään tilanteessa. Möykkääjillä ei ole mitään tilannetajua eikä tyylitajua. Lisäksi, laivan infossa on sanottu useasti että kyllä kaikki tietää että käytävillä pitää olla yöllä hiljaa. Tiesittekö? Oletteko lukeneet säännöt? Vai valehteleeko Tallink. Joka tapauksessa, laivalla saa ja voi bailata, mutta ei hyttikäytävillä, hytit on nukkumista varten.
Te käytävillä huutajat, hävetkää! Myöskin jos hytissä pitää huutaa, sulkekaa ovi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on oikeus" on z-sukupolven mantra

Vierailija
2/20 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeus käyttää vahakorvatulppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeus juoda ja räyhätä missä haluan. Laivalla vedetään perseet ja naidaan kaikkea liikkuvaa ja liikkumatonta.

4/20 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin tuon laivan respassa, etteivät voi mitään näille hyttikäytävä-riehujille. Karkottaa aika hyvin tällaiset hiljaisia hyttikäytäviä arvostavat asiakkaat pois, kun Tallinkin kanta on tuollainen.

Vierailija
5/20 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille on jo lapsena kotona opetettu, että pakko ei ja ole saa tehdä mitä haluaa ilman seurauksia. Siihen asenteeseen sitten vielä koulussa täydennystä loputtomasta jauhamisesta lasten oikeuksista, ihmisoikeuksista ja ties mistä.

Vierailija
6/20 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ymmärtänyt noita aivottomia huutajia. Täällä meidän asuinaluella jotkut bitää jotain bileitäkin joista lähes säännöllisesti kuuluu äänekästä yhteishuutoa. Mitä ihmette ne tekee siellä ja mitä niitten päässä liikkuu? Kuin jotain elämiä ovat.

Vierailija
7/20 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Mulle sanottiin tuon laivan respassa, etteivät voi mitään näille hyttikäytävä-riehujille. Karkottaa aika hyvin tällaiset hiljaisia hyttikäytäviä arvostavat asiakkaat pois, kun Tallinkin kanta on tuollainen.

Tallink ei pyynnöstä huolimatta suostu, että voisi jo hyttiä varatessa valita hiljaiselle käytävälle.

Joka hytissä on lyöty ja potkittu joku lommokohta, kun nämä lähtökohtaisesti negatiiviset pojat ja tytöt menee purkamaan elämänpettymystään. Jos on persoonaltaan terve, ei tarvi olla niin paha. Pahuuttahan tuo on.

Vierailija
8/20 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti oikein googlata z-sukupolvi, jotka on siis diginatiiveja. Jos on vaikka taaperosta asti pelannut, onko se vaikuttanut niiden aivoihin jotenkin vioittavasti?

Aina joka paikassa on joku nuori räyhännyt, mutta ei kaikki kuten nykyään. Myöskään liikuntaa ei ulkonäöstä päätellen harrasteta kovin paljoa.

Vierailija
9/20 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi ko. laivalle lapseni kanssa.

Miehen kanssa kaksin olen kyllä ollut ja deluxe-osastolla.

Sielläkin pientä möykkää, muttei mitään siihen verrattuna, mitä alakansilla.

Vierailija
10/20 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes menet Europalle? Tallinnaan pääsee kahdessa tunnissa, ei tarvitse lusia yötä laivalla. Eikö olisi paljon mukavampaa majoittua maissa? Ei nyt missään satamahotellissa, mutta kuitenkin.

Tietäähän sen menon, mikä laivoilla öisin on.

Vierailija
11/20 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hyvä jos jakaisivat käytävät eri kategorioihin. Varatessa voitaisiin kysyä matkan tarkoitusta ja bilettämään tulevat voisi olla omalla käytävällään. Sittenhän niillä olisi hauskempaakin.

Vierailija
12/20 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hytteihin pitäisi laittaa myös ilmaiset kondomiautomaatit Olen harrastanut seksiä naisen kanssa ilman kortsua, en ole sittemmin nähnyt häntä. Ei vaan juolahtanut kumin käyttö mieleenkään, varmaankin humalasta riippuen

Vierailija
13/20 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes menet Europalle? Tallinnaan pääsee kahdessa tunnissa, ei tarvitse lusia yötä laivalla. Eikö olisi paljon mukavampaa majoittua maissa? Ei nyt missään satamahotellissa, mutta kuitenkin.

Tietäähän sen menon, mikä laivoilla öisin on.

Joka päivä parilla suomalaisella matkatoimistolla on eläkeläisiä laivalle. Monet on tullut kauempaa eikä aavistustakaan mihin h*lvettiin joutuvat. Meno öisin on heille myös sitä, että öisin pitää nukkua ja laivalle mennään kun ei voida matkustaa kauemmas.

Tallinkilla on kyse siitä, ettei matkustajat ole samassa asemassa, eikä Tallink välitä, vaikka hyttijaot olisi helppo toteuttaa.

Tuolla laivalla oli kesällä myös kivoja lasten risteilyjä, jos joku muistaa.

Laivalla saa bailata yleisissä tiloissa jotka onkin Europalla hulppeat, mutta tässä oli kyse siitä että hyttikäytävillä pitää olla hiljaa. Muuten, hotelliin tai hyttiin kirjautuminen kuuluu kotirauhan piiriin. Ei saisi tuottaa häiriötä häiritsemällä toisten yörauhaa.

Vierailija
14/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kapteeni vastuussa aluksesta vain kun moottorit on käynnissä???

Vierailija
15/20 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Europalle astuessa nenään tulee sellaiset öljyn tms katkut että maalaisjärkinen hoksaa että perus-asioista ei välitetä. C1 c2 rappusissa pitäisi käyttää joku virasto gcms laitteen kanssa mittaamassa ja pistää laivan omistajalle miljoona sakkoa per lähtö jos ottaa kyytiin matkustajia kertomatta mitä labra on ilmasta löytänyt.

Vierailija
16/20 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hytteihin pitäisi laittaa myös ilmaiset kondomiautomaatit Olen harrastanut seksiä naisen kanssa ilman kortsua, en ole sittemmin nähnyt häntä. Ei vaan juolahtanut kumin käyttö mieleenkään, varmaankin humalasta riippuen

Myös sietämätöntä on se ettei hyteissä ole ilmaisia välpala-automaatteja. Olen humalassa unohtanut syödä.

Ilmainen ottoautomaattikin voisi olla, kun humalassa katoaa helposti lompakko ja rahat.

Vierailija
17/20 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin menit laivalle, jossa on tarkoitus ryypä kännätä ja örveltää, ja yllätyt kun siellä ryypätään kännätään ja örvelletään?

Vierailija
18/20 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lyhyen ajan sisällä tuolla pariin otteeseen, tosin arkena, ja ihan rauhallista on ollut. Tänään taas olisi lähtö.

Vierailija
19/20 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut lyhyen ajan sisällä tuolla pariin otteeseen, tosin arkena, ja ihan rauhallista on ollut. Tänään taas olisi lähtö.

Päivitys suoraan pelipaikalta: viime yö oli erittäin rauhallinen. Kansi 9.

Vierailija
20/20 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja Europa, ei kiitos. Ne 22h risteilyt ovat jotain aivan kauheaa. Ei missään muilla laivoilla tai risteilyillä ole yhtä kauheaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme