Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennus, keskittyimiskyvyttömyys ja saamattomuus töissä

Vierailija
05.08.2018 |

Olen vaikea-asteisesti masentunut ja tällä hetkellä vielä töissä. Masennus on vienyt keskittymiskykyni ihan täysin ja olen töissä ihan saamaton kasvis. Päivät menee näyttöä tuijottaessa ja aivot on ihan puuroa. Olen valmistumassa ihan just(jos saan lopputyöni valmiiksi) ja minulla kävi todella hyvä tuuri että sain ylipäätään alani työpaikan. Olen kuitenkin koeajalla, enkä kehtaisi mennä hakemaan mitään saikkua nyt vaikka olo on jatkuvasti ihan hirveä, niin töissä kuin vapaa -ajallakin. Tekemättömät työt luonnollisesti stressaa ja ahdistaa ja ihan järkyttävä syyllisyys koko ajan. Odotan jatkuvasti saavani kenkää. En haluaisi heittää hukkaan kaikkia opintoja ja tiedän että jos mokaan tämän työn, on uuden työpaikan löytäminen todella hankalaa. Mutta tuntuu myös ettei pää kestä enää kauaa. Mitä tekisitte tilanteessani? Onko kokemuksia vaikeasta masennuksesta toipumisesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

O:

Vierailija
2/4 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kipinkapin yksityisen kautta terapiaan niin pystyt säilyttämään työkykysi, eikä sinun tarvitse käydä pohjalla ollenkaan, saatikka saada sinua leimaavia diagnooseja jotka voi myöhemmin hankaloittaa elämääsi. Tsemppiä!

Vierailija
4/4 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen toimistohommia, kirjoittelen erinäisiä raportteja. Työ vaatii tarkuutta, hyvää aloitekykyä ja sensellaista. Enkä musta ole siihen tällä hetkellä yhtään. Toistaiseksi hitauteni on mennyt sen piikkiin että olen aloittelija, mutta tuskin kauaa.. sain burnoutin parivuotta sitten ja siitä lähtien on ollut aikamoista sinnittelyä. Välillä menee paremmin, välillä huonommin. Hoitosuhde minulla on mutta terapiaan en ole vielä päässyt. Enkä tiedä uskallanko edes aloittaa ennenkuin saa työkuviot tasapainoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi