Mikä on Helsingin kaunein ja viihtyisin kaupunginosa/alue?
Kommentit (72)
Kulosaaren vanha osa isoine yksityistaloineen on romanttinen.
Merihaka Merihaka Merihaka MERIHAKA AA!!!!!!!!!!!!!!
Aurinkolahti on rumaa aluetta mun makuun. Kaunein ehkä Kaivopuisto?
Vierailija kirjoitti:
Vuosaari
Baka
Helsinki on keskivertoa rumempi kaupunki. Suomessa (ja maailmalla) on paljon kauniimpia kaupunkeja kuin Helsinki.
Olen asunut Helsingissä 7 vuotta. Olen matkustanut ja asunut myös muualla maailmassa. Toki asunut myös parissa muussa Suomen kaupungissa.
Munkkiniemi, Lauttasaari, Herttoniemen ranta Kaivopuisto, Tapanila
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on keskivertoa rumempi kaupunki. Suomessa (ja maailmalla) on paljon kauniimpia kaupunkeja kuin Helsinki.
Olen asunut Helsingissä 7 vuotta. Olen matkustanut ja asunut myös muualla maailmassa. Toki asunut myös parissa muussa Suomen kaupungissa.
Sitähän tässä ei nyt kysytty, että missä olet asunut ja kuinka monta vuotta 😂
Mitä kaunista ja viihtyisää on Jätkäsaaressa? Talot rumia ja vieri vieressä. Tuulista ja paljon ruuhkia ja autoja menossa tai tulossa satamasta. Paljon myös rekkaliikennettä. Ei mitään viihtyisyyttä, ei uimarantaa, ei puistoja. Tosi kolkko ja kalsea paikka.
Meren lähellä olevat asuinalueet. Mm. Marjaniemi, tammisalo, Kulosaari, karhusaari, aurinkolahti, Eira, Kaivopuisto jne. Merellinen Helsinki on kaunein.
Mina tykka puotinharju siella mina khat min ei toissa mina onnelline mina suominaine seksi aina.
Merihaka. Helppo.