ebookers rahasti NO EXISTS -hotellilla; VAROKAA
Menin halpaan, ja MAKSOIN e-bookersille majoituksesta Ranskassa. "Majoitukseen" oli tietty saapumisaika, jonka jälkeisestä saapumisesta tuli ilmoittaa e-bookersin ilmoittamaan numeroon. Kun kävi ilmeiseksi, ett'emme ehdi, yritimme soittaa annettuun numeroon. Numerosta ei vastattu edes sisäänkirjausajan puitteissa. Ranskalainen ystävämme etsi sinne toisen numeron. Siellä oli automaattivastaaja, joka pyysi sanelemaan viestin puhepostilaatikkoon. Ja kas, puhepostilaatikko ilmoitti olevansa täynnä.
Seuraavana aamuna soitin e-bookersin palvelunumeroon, jossa henkilö sitten yritti saman tiensoittaa "hotelliin", mutta ei saanut vastausta, Muutaman päivän kuluttua sain ilmoituksen, että maksa ei voi palauttaa, koska hotellista ei ole saatu palautuslupaa [niin, koska sinne ei tetystikään ollut saatu edes yhteyttä?]
Vaadin edelleen palautusta "NO EXITS" -HOTELLISTA. Nyt sitten laitettiin paikallinen juoksupoika asialle. Juoksupojan värkkäämänä vastauksena esitettiin "ei makseta".
Jos nykyaikana hotelliin ei saa yhteyttä, ei voi olettaa, että se olisi lainkaan olemassa!
Näin siis e-bookers ja olematon hotelli!!
Kommentit (9)
Et siis ennen matkaa käynyt ko. hotellin omilla sivuilla lainkaan tai etsinyt siitä tietoja?
Vierailija kirjoitti:
Et siis ennen matkaa käynyt ko. hotellin omilla sivuilla lainkaan tai etsinyt siitä tietoja?
Tyhmyydestä sakotetaan, sanotaan.
Ihan hyvä ettette joutuneet sinne jos siellä ei ole yhtään uloskäyntiä. Sinne olisitte jääneet.
Itse käytän paljonkin näitä hotels.com ja ebookers. Mutta ennen kuin varaan, googletan arvioita kyseisestä hotellista, käyn katsomassa miltä hotellin omat sivut näyttävät. Ja kun olen löytänyt sopivan, käyn vielä katsomassa hotellin sivuilta, että mihin kuuluu soittaa jos tulee matkalla ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän paljonkin näitä hotels.com ja ebookers. Mutta ennen kuin varaan, googletan arvioita kyseisestä hotellista, käyn katsomassa miltä hotellin omat sivut näyttävät. Ja kun olen löytänyt sopivan, käyn vielä katsomassa hotellin sivuilta, että mihin kuuluu soittaa jos tulee matkalla ongelmia.
Booking.com vaatii, että arvostelun kirjoittanut on oikeasti yöpynyt siellä. Sen takia pidän sitä luotettavana.
Hotellivarauksissa käytettävä aina luottokorttia, tuollaisissa tilanteissa saa rahat sitä kautta takaisin.
Yöpynyt, milloin? Viime vuosituhannella?
Ja miksi maksoitte etukäteen? Ei kannata koskaan. Erehdyin kerran tekemään ja hotelli osoittautui kamalaksi. Pakko oli sinnitellä kaksi viikkoa.
Vain huonoja kokemuksia hotels. Om ja ebookerista.
Halvat hinnat tarkoittavat huonoa palvelua. Suomessa kannattaa varata suoraan hotellin sivustolta. Saman kun varaa 9€ halvemmalla hotels.com joutuu maksamaan aamiaisesta.
Samanlaisia huijauksia myös ulkomaisissa hotelleissa.
Onneksi olkoon, jatkossa sitten viisaampina.