Oon pankkitoimihenkilö, haluatko kysyä minulta jotain?
Kommentit (58)
Miksi pankit eivät kerro selkeästi, miksi asiakas ei saa lainaa?
No en aina jaksakaan, kysyn vaan pakolliset. Jotkut kollegat on tosi tarkkoja, itse käyn läpi ympäripyöreästi. Suurin osa vastaa kumminkin samalla lailla eli että ei oo poliittisesti vaikutusvaltainen ja nostaa rahaa joskus automaatilta. Ap
Laskeeko palvelumaksut kun kerran korot ovat nousussa?
Jos tarkoitat esim asuntolainaa niin kyllä asiakkaalla on oikeus kuulla pääsyy, miksei lainaa myönnetä, esim että maksukyky ei riitä tai vakuudet ei riitä, tai että on pikavippejä.
Jos tarkoitat esim luottokorttia tai vakuudetonta lainaa, pankki ei tiedä syytä sillä luottokorttiyhtiöt ei kerro niitä pankille. Ap
Miksi pankkien palvelumaksut ovat niin korkeat?
Mitä pankkia suosittelisit itse asiakkaalle?
Onko työ pelkkää myymistä ja markkinointia asiakkaille? 15 vuotta sitten oli.
t. entinen pankkitoimihenkilö
Mikä on turvallinen paikka säilyttää pankkitunnuksia?
Vierailija kirjoitti:
No en aina jaksakaan, kysyn vaan pakolliset. Jotkut kollegat on tosi tarkkoja, itse käyn läpi ympäripyöreästi. Suurin osa vastaa kumminkin samalla lailla eli että ei oo poliittisesti vaikutusvaltainen ja nostaa rahaa joskus automaatilta. Ap
Jos sanoo, että on poliittisesti vaikutusvaltainen niin antaako virkailija silloin valtionkassasta rahaa?
Miksi pankeissa ei oteta huomioon tietoturvakysymyksiä? Kävimme anopin kanssa pankissa. Konttori oli täysin avoin ja virkailija kailotti ääneen anopin asioita. Miksi mennään designin eikä käytännöllisyyden ehdoilla? Kyseisessä pankissa ei ollut edes tuoleja vaan asiakas joutui seisomaan. Todella epämiellyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Laskeeko palvelumaksut kun kerran korot ovat nousussa?
Liian hankala kysymys?
Miten voin perua tililtäni "automaattisesti verotettavat maksut"?
Miksi on hankala saada pankkikorttia, jossa ei ole lähimaksuominaisuutta?
Ovatko kaikki pankit siirtymässä elektronisiin tunnuslukulaitteisiin?
Laitatko kassasta seteleitä rintsikoiden väliin salaa?
Miten tilisiirtojen tekeminen pankissa voi kestää liki toista tuntia pankkihenkilöltä. vaikka kaikki on valmiina paperilla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pankeissa ei oteta huomioon tietoturvakysymyksiä? Kävimme anopin kanssa pankissa. Konttori oli täysin avoin ja virkailija kailotti ääneen anopin asioita. Miksi mennään designin eikä käytännöllisyyden ehdoilla? Kyseisessä pankissa ei ollut edes tuoleja vaan asiakas joutui seisomaan. Todella epämiellyttävää!
Istumapaikkoja ei oo sen vuoksi että asiakas häipyy mahd nopeasti ja hoitaa asiansa nopeasti vuoronsa tultua, eikä lösähdä penkille asumaan. T. En ole ap
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat esim asuntolainaa niin kyllä asiakkaalla on oikeus kuulla pääsyy, miksei lainaa myönnetä, esim että maksukyky ei riitä tai vakuudet ei riitä, tai että on pikavippejä.
Jos tarkoitat esim luottokorttia tai vakuudetonta lainaa, pankki ei tiedä syytä sillä luottokorttiyhtiöt ei kerro niitä pankille. Ap
Okei et taida olla oikeasti pankissa töissä, kun perusasiat on ihan hukassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istumapaikkoja ei oo sen vuoksi että asiakas häipyy mahd nopeasti ja hoitaa asiansa nopeasti vuoronsa tultua, eikä lösähdä penkille asumaan. T. En ole ap
Minä en tule tuollaiseen pankkiin asioimaan ollenkaan. Saavat sitten ihmetellä asiakaskatoa! -eri-
Mistä saisin kodeiinipitoista köhistä?
Miten jaksat kysyä jokaiselta asiakkaalta ensimmäiseksi läpi sen kysymyslistan? Järjetöntä hommaa!