Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en ole aiemmin tajunnut käyttää itseruskettavia voiteita? Nykyään on hyviä eikä tartte

Vierailija
04.08.2018 |

hikoilla auringossa. En halua altistaa ihoani syövälle, joten hyvin varovasti muuten otan aurinkoa, en kuitenkaan luovu esim. urheilusta sen takia kun aurinko paistaa. Tottakai jonkun verran aurinkoa saa. Olen nyt testaillut noihin jalkoihin itseruskettavaa ja olen todella positiivisesti yllättynyt. Mun aiemmat muistot oli ajalta, jolloin ne oli kauheita ja tuloksena oranssi, läikikäs iho. Itselläni kevyesti päivittynyt iho vain on kauniimpi kuin vitivalkoinen, jolloin näytän ihan ruumiilta maantienvärisine piirteineni. Purkista saa turvallisesti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko ne vieläkin yhtä pahalle kuin 2000-luvun alussa? En ole sen jälkeen uskaltanut kokeilla, kun se karmiva lemu ei edes parissa päivässä hälvennyt. En tosin vartavasten itseäni auringossakaan grillaa...

Vierailija
2/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyviä, kasvoille erikseen ja vartalolle erikseen.  Ja tulos on semmonen luonnollinen. Jos haluaa vähän panostaa niin esim. Chanelilla on kasvoille tarkoitettu itseruskettava jonka kanssa ei voi mennä pieleen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan ne sailyy? Mulon joku vuoden ollu himassa,tuoksu ok mutten tiia viittiiko kokeilla

Vierailija
4/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joo hyviä, mutta kyllä niistä tosi usein rajat jää lähes poikkeuksetta ja se haju on KAMALA. Pitää käydä 10x suihkussa että lähtee pois.

Kyllä ir- käyttäjät näkee jo kauas ja niitä rajoja tosiaan on aina jossain..

Vierailija
5/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen iho on kyllä aika kamala... Itse myös käytän päivettävää voidetta. Tykkään pitää ihan tummaa tukkaa ja sen kanssa päivettynyt iho kauniimpi. :)

Vierailija
6/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ddksskdkdck kirjoitti:

Kauan ne sailyy? Mulon joku vuoden ollu himassa,tuoksu ok mutten tiia viittiiko kokeilla

Kerro HETI mikä päivettävä jos tuoksu on edes siedettävä!!?

Vierailija
7/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se doven päivettävä voide on tosi hyvää ja halpaa verrattuna yleiseen hintatasoon MUTTA se haju..... hyhhyh :D

Vierailija
8/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista merkkia, mut vaahto

Vierailija
9/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin se haju kuin itsensä paahtaminen auringossa. En tajua, miten joku uskaltaa tänä päivänä maata auringossa vaikka nahka ihan selvästi jo punainen ja palanut. Tätä näkee edelleen todella paljon. Etelässä rantalomilla melkein joka ihminen on palanut ja ottavat vain lisää. Iho oikein hehkuu tulipunaisena ja lisää vaan...? Kaiken lisäksi se punaisuus on rumaa 

Vierailija
10/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne rajat tulee jos halua itsensä ihan semmoseks tummaks. Jos laitta ohuen kerroksen sellaista vaaleampaa, niin ei niillä tule semmosia katastrofeja nykyään.

Vierailija
11/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Doven päivettävä kosteusvoide tuoksuu hyvälle. Sääriin laitan. Hyvä sävy.

Vierailija
12/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä kesänä on kyllä ruskettunut ilman makaamistakin. Oon tehny pihahommia, lenkkeillyt ja oon ihan ruskea. Ja tosiaan kuumimmat tunnit yleensä vielä aina sisällä.

Vierailija
13/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein helpointa on kun opettelee arvostamaan vaaleaa ihoa. Aasiassa käytetään varmaan saman verran rahaa ihon vaalentamiseen kuin länsimaissa ihon tummentamiseen.

Vierailija
14/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös siedettävämmän näköinen jos on kevyt päivetys. Ja en todellakaan ihannoi semmosta tummaksi paahtunutta ihoa eikä tavoite ole se. Joillekinhan se tosin tulee helposti Suomessakin, varsinkin miehille koska harvemmin käyttävät mitään kertoimia. Mutta jos naamani on luonnollisen värinen, niin näytän todella kauhealle. Mustat silmänaluset ja harmaanvalkoinen iho. Olen niin kalpea, että siitä huomauttelevat puolitutut ja työkaverit " miksi olet noin kalpea, ootko kipeä, onko kaikki kunnossa"-. Joillekinhan se  valkoisuus sopii, jos on vahvat värit ja meikkaa huolella, itse näytän vain ja ainoastaan rumalta ja sairaalta enkä millään muotoa kauniilta. Mikään varsinaisesti ruskea minusta ei tule noilla voiteilla, mutta semmonen pieni säväys tulee.

Vierailija
15/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sanokaa nyt niitä merkkejä. Joskus vuosia sitten kokeilin, mutta väri oli oranssi ja hikoillessa lähti sellaisina valumina pois ja värjäsi vaatteet.

Vierailija
16/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vita Liberatan itseruskettavat tuotteet on parhaita. Tuoksu/haju minimaalinen. Mulla käytössä Vita Libetata lotion joka on kasvoille ja vartalolle. Huipputuote joka menee kyllä ykköseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi