Mitä ajattelette nimestä Luna?
Mitä mieltä nimestä Luna? Mikä/Mitkä sopii toiseksi nimeksi?
Kommentit (93)
Että perheellä on vahvat siteet jonhonkin espanjankielinen maahan ja perheen toinen kotikieli on varmaan Espanja. Luna = kuu suomeksi.
Jos kyseessä on suomenkielinen perhe niin Luna nimivalintana on yhtä pöllö kuin jos antaisi nimeksi Moon tai Månen.
Luna suomalaisittain tuo mieleen räkäklunssin. Ei voi mitään.
Tuli välittömösti mieleen seuraavat:
Luna Aurora
Luna Stella Aurora
Luna Saga Aurora
samaa henkeä nuo nimet
Diego Lunahan siitä tulee mieleen. Panisin.
Mulla tulisi mieleen, että vanhemmat on varmaan Harry Potter-faneja.
Vierailija kirjoitti:
Että perheellä on vahvat siteet jonhonkin espanjankielinen maahan ja perheen toinen kotikieli on varmaan Espanja. Luna = kuu suomeksi.
Jos kyseessä on suomenkielinen perhe niin Luna nimivalintana on yhtä pöllö kuin jos antaisi nimeksi Moon tai Månen.
Eli esim. nimi Linnea on mielestäsi myös todella pöljä nimivalinta suomenkieliseen perheeseen? :D
Luna-Munaksi kuulemma naapurin lasta koulussa kutsutaan :( Minun lapseni on eri koulussa joten hän ei tiedä asiasta, Lunan äiti kertoi itse ja voi olla että jos kiusaaminen jatkuu niin vaihtaa koulua samaan missä minun lapseni on.
Koiran nimi. Tunnen useita Luna- nimisiä koiria.
Lunasta tulee mieleen jokin kuukautisvalmiste tai sitten koiran nimi.
Vierailija kirjoitti:
Tuli välittömösti mieleen seuraavat:
Luna Aurora
Luna Stella Aurora
Luna Saga Aurorasamaa henkeä nuo nimet
Anteeksi mutta rupusakkilähiönimiä, sukunimeksi vielä joku Mällinkäinen tai Pallinvaara niin.... :D
Tutulla on senniminen koira. Kiva koira on.
MeLuna ja Lunette kuukautiskupit.
Kyseleekö tätä tuleva Pers Iinan äiti? Keksi nätimpi nimi.Tyttöjen nimikalenterissa on SUOMALAISIA nättejä nimiä.Ihme erikoisuudentavoittelua.
wedr kirjoitti:
Kyseleekö tätä tuleva Pers Iinan äiti? Keksi nätimpi nimi.Tyttöjen nimikalenterissa on SUOMALAISIA nättejä nimiä.Ihme erikoisuudentavoittelua.
Tämä. Kun kenelläkään ei saisi olla samaa nimeä ja hieno pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli esim. nimi Linnea on mielestäsi myös todella pöljä nimivalinta suomenkieliseen perheeseen? :D
No kyllä, suomenkieliset ääntävät Linnean väärin. Joo, olen ruotsinkielinen .
Meidän hepan nimi :)
Eli kaunis nimi. En kuitenkaan haluaisi antaa lapselle nimeksi.
tic