Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koira autossa kesällä

Olkko
04.08.2018 |

Toivottavsti kaikki koiran omistavat on ottanu varotukset tosissaan eikä jätä koiraa autoon näillä helteillä ellei ole varma että koiran on hyvä olla.
Eilen kattelin huolto aseman pihassa mersua, johon oli jätetty koira ja ikkunat noin 2cm auki. Järkyttävää. Kävin tästä sanomassa huoltsikalla ja lupasivat seurata tuleeko kukaan autoon. Jollen olisi ollut bussilla liikenteessä, olisin jäänyt katsomaan tilannetta. Tietty olisin voinut huutaa huoltsikalla että kenen auto, mutta se jäi valitettavsti tekemättä.

Itse jos joudun jättämään koiran autoon, jätän takaikkunat auki kokonaan ja etuikkunat 3/4 auki, parkkeeraan niin ettei takaosaan pääse paistamaan ja etulasin päälle valkoinen lakana, yleenä vielä takakontin lain päälle valkoinen lakana.
Silloin kun autossani oli todella leveä suksiboksi, huomasin ettei auto lämpiä katonkaan kautta sillain, Nyt boksia ei valitettavsti ole enää.

Pitäkäähän koirista edelleen hyvää huolta auringossa, vaikka kaiketi pahimmat helteet näyttää olevan ohi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hämmästelin kun joku jätti auringonpaisteeseen koiran kiinni kaupan ulkopuolelle kuumalle alustalle.

Menis hel**** ite siihen istuskeleen tai seisoon.

Vierailija
2/2 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän autossa on kulkukoiraveräjä ja/tai ilmahaka, häkkituuletin coolerilla sekä viileä makuualusta. Ja lämpömittari. Ilmastointi tottakai ajon aikana. Jos pitää pysähtyä ja olen yksin liikkeellä, soitan omaiselle, että poistun autosta ja kun tulen takaisin autolle, soitan taas että tulin autolle. Olen poissa autolta lyhyen aikaa, en esim jää abcille syömään pitkän kaavan mukaan vaan käyn vessassa, ostan kahvin ja käntyn mukaan ja palaan koirien luo. Koskaan ei ole koirilla ollut mitään hätää. Omaiselle soitan siksi, että jos minulle sattuu jotain ollessani poissa autolta, voi hän soittaa koirille apua asap jos ei minusta ala kuulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla