Mikä kauhuelokuvan hahmo on vaikuttanut sinuun voimakkaimmin?
Vaikutus voi olla pelko, ahdistus, epämiellyttävyyden tunne, ihailu jne.
Itse vastaan Pennywise ja nimenomaan se 90-l hahmo, uusi jänishampaineen on liian humoristinen.
Kommentit (40)
Jammu-tosielämän kauhua sen ajan lapsille.
Christopher Leen esittämä Dracula.
Tai sitten jonkun vanhan ranskalaisen kauhukuvan kitisevillä kärryillä ajava noutajahahmo.
Näin sen lapsema ja meni yöunet väjäksi aikaa.
En muista kuvan nimeä.
Vampira elokuvassa Plan 9 From Outer Space.
Se kun aleksanteri stubido näytteli pääminesteriä. Melkein kakkasin housuihini.
The Descent-loukussa elokuvan oudot otukset vaikuttivat siten, että näin niitä yöllä katossa. Sellaiset hahmot, joita ei selitetä ja ovat ns. outoja ahdistavat varmaan yl. enemmän.
Jack Torrance. Elokuva Hohto. Kubrickin ohjaamassa elokuvassa Jack Nickholson.
Samara Ringistä. Hohdon pikkutytöt.
Sinisterin se Baghuul vai mikä sen nimi nyt oli. En pysty katsomaan niitä leffoja enää, kun ovat niin pelottavia. Yksi osa riitti.
Triffidit. Käveleviä kolmijuurisia ihmissyöjäkasveja. Nigth of The Triffids.
En muista elokuvan nimeä. Siinä olo sellainen ihmisiä tappava berhandilaiskoira. Joskus 80-luvun lopulla katsottu ja vieläkin puistattaa.
Se japanilais-amerikkalainen kauhuelokuva Kauna. Siinä on niitä kuolleita hahmoja jotka ovat todella pelottavia.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Itse asuin tuolloin Vihdin Nummelassa. Ne tytöt tapettiin hänen kesämökillään Vihdissä. Se oli täällä todella iso uutinen. Olin tuolloin ala-asteen viimisellä.
Vierailija kirjoitti:
En muista elokuvan nimeä. Siinä olo sellainen ihmisiä tappava berhandilaiskoira. Joskus 80-luvun lopulla katsottu ja vieläkin puistattaa.
Tarkoitatko Baskervillen koiraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Itse asuin tuolloin Vihdin Nummelassa. Ne tytöt tapettiin hänen kesämökillään Vihdissä. Se oli täällä todella iso uutinen. Olin tuolloin ala-asteen viimisellä.
Kyllä muuallakin Suomea pelättiin. Minä varoittelin oppilaitani ja vahdin haukkana välitunneilla ohimeneviä miehiä.
Tappaja-Hai. En uskaltanut nukkua, kun pelkäsin haita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko Baskervillen koiraa?
Ei, vaan Cujo.
Freddy Krueger. Pelottavia asioita pääsi pakoon nukahtamalla, mutta mitäs teet kun et uskalla nukahtaa...