Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tule milloinkaan lopettamaan matkustamista - joudutte sen lentolipun kädestäni väkisin repimään!

Vierailija
04.08.2018 |

Suomi on minulle ankea, kaukainen ja köyhä maa. Olen asunut pari vuotta ulkomailla ja ne olivat ihanaa aikaa. Tässä iässä en kuitenkaan enää saa työpaikkaa, joka veisi minut ulkomaille (52). Sen takia elämäni ainoat kiintopisteet ja valopilkut ovat ulkomaanmatkat. Teen niitä n. 10 kpl vuodessa. Kevät-, kesä- ja talvilomat ovat yli viikon mittaisia, muuten teen pitkiä viikonloppuja Pariisiin, Berliiniin, Lontooseen ja Wieniin. Kuten kaupungitkin kertovat, harrastuksiini ei kuulu patikointi luonnossa, vaan ihan korkeakulttuuri. Mutta kukin tehköön sitä mistä tykkää. Mitä enemmän teillä on intohimoa jossain rämeikössä kävelyyn, sitä enemmän on koneissa tilaa :))

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen on ihanaa. Todellakin ainoa asia minkä takia raataa töissä päivästä toisen. Olen itse matkustanut lapsesta ainakin 3x vuodessa.

Vierailija
22/22 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitkittyneen helleaallon seuraukset näkyvät Saksan luonnossa - Postteich -niminen järvi on kuivunut helteiden vuoksi. Videolla näkyy, kuinka helteet ovat kuivattaneet järven ja muun muassa kalat ovat kuolleet kuivuuden seurauksena järven pohjalle."

https://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/201808030092255_v6.shtml

Tätä se teidän matkustelu aiheuttaa, kuivatatte kaikki järvet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla