Tämä kesä on ollut parasta mitä Suomi on minulle antanut
Yksikään muisto näistä 52 vuodesta ei tule olemaan ihana, kuin kesä 2018. Kuin monta kuukautta kestävä ihana pumpulinpehmeä uni tai liito taivaalla!
Kommentit (12)
Parasta? Mä olen saanu ilmaisen koulutuksen, terveydenhuollon, uskonvapauden, mielipiteenvapauden, jokamiehenoikeudet, turvallisuuden ja hyvän elintason muunmuassa.
Siinä ei paljoa yksi hellekesä tunnu missään.
Hyi olkoon, tukahduttava kuumuus on sinusta ihanaa? :D
Olen samaa mieltä. Kärsin kylmästä niin paljon. Henkinen hyvinvointini on ollut huippu tänä kesänä.
Jep! Yli kahteenkymmeneen vuoteen ei ole ollut koko kesää vapaata ja nyt kun olen työtön ollut keväästä saakka, niin osui tällainen kerran elämässä-kesä. Kiitos 😋
Minulla taas oli 62- vuotisen elämäni huonoin loma, kuin pätsihelvetissä olisin ollut. Olen karttanut kuumia paikkoja lomaillesami eli en matkustanut tropiikkin, Nyt se tropiikki tuli tänne. Olisi edes kuumaa ja kuivaa, mutta suhteellinen kosteus nimenomaan tropiikin tasoa.
Tämä on todella ollut kuin ihanaa, pehmeää unta.
Olin kuukauden lomalla Aasiassa juuri huhti-toukokuussa ja ajatelkaa miten ihanaa: hirveä lumi oli vaihtunut Suomessakin ihanaan lämpöön, joka vain jatkuu. Tulossa vielä 28. Nautin!
Vierailija kirjoitti:
Yksikään muisto näistä 52 vuodesta ei tule olemaan ihana, kuin kesä 2018. Kuin monta kuukautta kestävä ihana pumpulinpehmeä uni tai liito taivaalla!
Mulla 58 vuoteen! Aurinkoa, aikaisia aamukahveja ulkona, lämpimiä iltoja. Onneksi edes kerran elämässä koto Suomessa!
Ap taisi saada nenilleen edellisessä melkein identtisesä avauksessa niin perusti nyt uuden. :)
Olen vilpittömän iloinen puolestasi.
"Kesä jonka kerran elää saan
Mielestä ei haihdu milloinkaan
Tuo lämmön unelmiin
Ja päiviin syksyisiin
Vain tunne voi liittää
Tien ihmisien
Kesä jonka kerran kadotin
Vie jälleen mun sinne luokses sun vielä uudestaan"
Kai Hyttinen: "Muistan kesän'
10+/10