Ai että mä niin nautin! Tukaluus on poissa
Ainakin hetkeksi. Lähdin vesisateeseen kävelemään t-paidassa ja shortseissa. Halusin tuntea jokaikisen sadepisaran. Tuntui hyvältä viileät pisarat kasvoilla. Ei ollut kylmä eikä kuuma. Ihan täydellistä!
Kommentit (11)
Harmi että tätä riemua ei kestä kauan. Ensi viikolla taas +30
Vierailija kirjoitti:
Espoossa ei helpotusta vieläkään, 26 astetta edelleen.
Aika kaukana siitä 32 mitä oli viikolla.
Minäkin nautin. Nyt saa pitää ikkunoitakin auki koko päivän, eikä tarvitse kytätä, milloin ne pitää laittaa kiinni, ettei kuumuus tunkeudu asuntoon. Tänään siivoan,kokkaan ja leivon, huominen on varattu ulkoiluun. Nyt on se oikea kesä, josta voi nauttia.
Myötätuntotsempit sinne Espooseen. Toivottavasti sielläkään ei enää montaa päivää tarvitse kärvistellä.
Sama. Oli ihanaa herätä sateen ropinaan ja viileään tuulahdukseen avoimesta ikkunasta. Linnutkin jaksaa taas sirkuttaa.
Voin tehdä kotona askareita ilman että pelkästä käden nostamisesta alkaa hiki virrata! Tuntuu kuin olisi saanut elämän takaisin.
Kämpässä 32 astetta. Yöllä ei pudonnut kuin puoli astetta, ulkona oli läpi yön 26 ja tuulettimista ja ristivedosta huolimatta nyt on jo viikko menty näin ettei asunto jäähdy ollenkaan. Ensi viikollekin on yli 30 päiviä mutta öistä lupaavat että viilenisivät kahdenkymmenen tuntumaan. Todella rukoilen että näin käy.
Maanantaina yöllä +10 ja vesisadetta. Aaah!!!
Sama täällä, ai että mä nautin. Eilen sain siivottua pitkästä aikaa, kun koti ei ole enää ihan pätsi. Nyt teen ruokaa ja iltapäivälle piiitkälle lenkille. Täälläpäin enää 22 astetta ulkona. Ensi viikolle yhdelle päivälle luvattu 26, muuten kahdenkymmenen molemmin puolin.
Turvat kiinni. Miten te ankeuttajat jaksatte valittaa koko ajan.? Lämpö on ihana asia.
Vierailija kirjoitti:
Turvat kiinni. Miten te ankeuttajat jaksatte valittaa koko ajan.? Lämpö on ihana asia.
No juuri itse valitit valittajista. Että nauti sinä ihan rauhassa mistä haluat, niin me muutkin tehdään.
Espoossa ei helpotusta vieläkään, 26 astetta edelleen.