Huhhuh, mikä karmea meikki
Eilen tuli kaupungilla vastaan nuorehko nainen, jolla oli aivan järkyttävä contour-meikki.
Hän oli varmasti urakoinut naamansa parissa tunnin tai kaksi, ja lopputulos oli pöyristyttävän luonnoton. Naama oli vihervänvalkoinen ja poskikuopat oli ruskeassa mönjässä.
Meikki saattoi näyttää valokuvassa kauniilta mutta päivänvalossa se oli ihan hirveä - varsinkin kun ympärillä kulki likipitäen meikittömiä luonnollisia kauniita nuoria naisia kesämekoissaan. Heidän joukossaan hän näytti ruumisarkusta nousseelta zombilta.
Eivätkö nämä meikkauksen suurharrastajat ollenkaan ymmärrä, ettei contour-meikkiä ole tarkoitettu arkikäyttöön?
Kommentit (11)
Syy, miksi ei kannata palkata nuoria naisia. Jos ainoa ongelma on meikin pysyminen naamalla niin mites ne duunit sitten?
Näitä näkee toisinaan. Ymmärrän, että ulkona ja luonnonvalossa näyttää erilaiselta, mutta siltikin jotkut naiset vetää meikit överiksi.
Kerrankin kaupan kassalla oli semmoinen pelle-meikki, että oikein jäin tölläämään sitä naamaa sanattomana. Vähemmän on enemmän ...
Antaapi kaikkien meikata niin kuin haluaa.
Ehkä hän ei edes tavoitellut luonnollista tulosta.
M30
Tämän takia en meikkaa. Nyt on tullut kyllä tutuilta ihmisiltä palautetta, että näytän siltä etten saa tarpeeksi nukuttua. Luulen, että näyttäisi silti hurjemmalta, kun vetäisin vessan peilin edessä maskit silmiin ja sitten ulkona sekoitettaisi Pelle Hermanniin. Onhan pandat toisaalta sympaattisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Syy, miksi ei kannata palkata nuoria naisia. Jos ainoa ongelma on meikin pysyminen naamalla niin mites ne duunit sitten?
Jos sadasta nuoresta naisesta yksi tekee meikkiöverit, niin sinusta kaikki naiset tekevät meikkiövereitä.
En ymmärrä myöskään ajatustasi siitä, etteikö meikattu nainen voisi hoitaa työtänsä hyvin. Meikkaus on monelle harrastus. Ei kai kukaan ajattele, että esim. maratonjuoksun harrastajat tekisivät työnsä huonommin kuin muut, koska he harrastavat pitkänmatkanjuoksua?
Vierailija kirjoitti:
Antaapi kaikkien meikata niin kuin haluaa.
Ehkä hän ei edes tavoitellut luonnollista tulosta.
M30
Contour-meikillä ei tosiaankaan ole tarkoitus tehdä huomaamatonta vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sadasta nuoresta naisesta yksi tekee meikkiöverit, niin sinusta kaikki naiset tekevät meikkiövereitä.
En ymmärrä myöskään ajatustasi siitä, etteikö meikattu nainen voisi hoitaa työtänsä hyvin. Meikkaus on monelle harrastus. Ei kai kukaan ajattele, että esim. maratonjuoksun harrastajat tekisivät työnsä huonommin kuin muut, koska he harrastavat pitkänmatkanjuoksua?
Minä ajattelen. Huonoja kokemuksia maratoonareista työelämässä, triatlonin harrastajista ja ultrajuoksijoista nyt puhumattakaan. Työ on näille vain harrastus.
Mua säälitti rippijuhlissa nuo keltaisen kalpeaksi meikatut "kauniit" tytöt. Keinovalossa tehty contour-meikki näyttää aivan karsealta auringossa! (Varsinkin ne vaaleammat korostukset.) Ruskettunut luonnollinen iho on paljon kauniimpi kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Mua säälitti rippijuhlissa nuo keltaisen kalpeaksi meikatut "kauniit" tytöt. Keinovalossa tehty contour-meikki näyttää aivan karsealta auringossa! (Varsinkin ne vaaleammat korostukset.) Ruskettunut luonnollinen iho on paljon kauniimpi kesällä.
Minäkin olin tänä kesänä rippijuhlissa, missä näkyi näitä 15-kesäisiä neitoja, joiden naamaa ei erottanut meikin ja tekoripsien alta. Ja kirkolliseen juhlaan olivat pukeutuneet iltapukuun.
😄 Taisin nähdä saman naisen.