Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon on ok laittaa viestejä toiselle hänen ollessa poissa esim. viihteellä kavereiden kanssa jne?

Vierailija
03.08.2018 |

Otsikossa asia tulikin jo :) eli jos olet parisuhteessa, niin mikä on mielestäsi ok viestittelymäärä kun toinen on ulkona? Vai pitäisikö olla laittamatta kokonaan? Tai laitatko hyvän yön viestin vaikka tiedät että toinen on ryyppäämässä kavereiden kanssa tai kysytkö muuten miten menee? Tarkoitus ei ole siis kytätä tai häiritä toista tms. tai mitään mustasukkaisia taka-ajatuksia, vaan normaalia mielenkiintoa toista ja hänen tekemisiä kohtaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rakkaalleen ei saisi toivottaa hyvää yötä, jos häntä ei viereen saa? Kyllä useimmat käsittääkseni sanoo sen vaikka olisi vieressä. Mun mielestä sillä sanotaan, ettei mitään murheita ole ja kaikki on hyvin ja päivä on pulkassa.

Musta ainakin olisi kiva laittaa ja saada viesti "Alan nukkumaan jo, pidä hauskaa mutta itsesi turvassa, hyvää yötä"

Vierailija
22/23 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei laiteta mitään viestejä. Mies laittaa joskus jos on juhlimassa, että haluanko ruokaa, kun saattaa hakea sapuskaa kun tulee kotiin.

Itse joskus laitan viestin että nyt olen bussissa, jos kello ei ole kovin paljoa. Myöhään yöllä en viitsi häiritä jos nukkuu.

Juhlijan suuntaan meillä ei lähde yleensä yhtään viestejä. Harvempi asia on niin akuutti että ei voisi aamuun odottaa.

Yhdessä 20v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laitetaan puolin ja toisin viestejä, myös silloin kun toinen on viihteellä. Ei kyllä yleensä montaa, mutta en tajua mitä väärää siinä muka on. Ja ei siis mene niin päin että se kotona oleva olisi jotenkin aktiivisempi. Erityisesti mies alkaa sopivan päissään lähetellä ihan oma-aloitteisesti rakkaudentunnustuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä