Kuinka paljon on ok laittaa viestejä toiselle hänen ollessa poissa esim. viihteellä kavereiden kanssa jne?
Otsikossa asia tulikin jo :) eli jos olet parisuhteessa, niin mikä on mielestäsi ok viestittelymäärä kun toinen on ulkona? Vai pitäisikö olla laittamatta kokonaan? Tai laitatko hyvän yön viestin vaikka tiedät että toinen on ryyppäämässä kavereiden kanssa tai kysytkö muuten miten menee? Tarkoitus ei ole siis kytätä tai häiritä toista tms. tai mitään mustasukkaisia taka-ajatuksia, vaan normaalia mielenkiintoa toista ja hänen tekemisiä kohtaan.
Kommentit (23)
Ei yhtään, ellei ole oikeaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lasketaan oikeaksi asiaksi? Onko hyvän yön tms. toivottaminen sallittua? jos siis kyse pidemmästä reissusta yön yli jne. eikä normi perjantairyyppyretkistä.
-Ap
0-2. Parempi mitä vähempi. Olet hänen puolisonsa, et vanhempi.
No me ei laiteta koskaan mitään. Laittaisin vasta jos esim. joku lapsista loukkaantuisi.
Ja on hyvä ja rakastava suhde. Arki on meillä aika hektistä ja kumpikaan ei halua ajatella kotiasioita kun on perheestä "vapaalla".
-n40, 18 vuotta yhdessä.
No en ymmärrä, miksi ei voisi hyvää yötä toivottaa(ja oletan myös saavani vastauksen), mutta muuten jätän juhlijan rauhaan.
Toisaalta, jos kyse useamman päivän reissusta, olisin hyvin loukkaantunut jos puoliso ei laittaisi yhtään viestiä.
En laittaisi ensimmäistäkään, jollei ole mitään sen kummempaa asiaa. Enkä myöskään haluaisi mieheltäni mitään hyvän yön toivotuksia tms., jos olen kavereiden kanssa illanvietossa. Riittää, että tiedän suunnilleen missä hän on ja mihin aikoihin pitäisi tulla kotiin.
Ei ollenkaan. Oma rakas kuitenkin laittaa mulle viestiä viihteellä ollessa ja tietty vastaan. Muuten en häiritse.
No jos sulla on tärkeää asiaa/kysyttävää, joka ei voi odottaa, niin laitat tietenkin, mutta älä turhaan häiriköi. Hyvät yöt voit toivottaa, jos koet sen tarpeelliseksi, mutta ihan hyvin voit sen myös sanoa, kun tulee kotiin. Kuulumiset voit kysellä myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
En laittaisi ensimmäistäkään, jollei ole mitään sen kummempaa asiaa. Enkä myöskään haluaisi mieheltäni mitään hyvän yön toivotuksia tms., jos olen kavereiden kanssa illanvietossa. Riittää, että tiedän suunnilleen missä hän on ja mihin aikoihin pitäisi tulla kotiin.
Lisään vielä, että useamman päivän reissusta saattaisin muutaman viestin laittaa.
Itse jos olen kotona ja suhde on hyvällä tolalla, en yhtään. En kyllä pidä jos toisesta ei päiväkausiin kuulu mitään vaikka olisikin sovitusti reissussa. Sit saatan laittaa jo viestin että elossa?
Meillä laitetaan hyvän yön toivotukset, riippumatta siitä kumpi on viihteellä.
Vierailija kirjoitti:
No en ymmärrä, miksi ei voisi hyvää yötä toivottaa(ja oletan myös saavani vastauksen), mutta muuten jätän juhlijan rauhaan.
Toisaalta, jos kyse useamman päivän reissusta, olisin hyvin loukkaantunut jos puoliso ei laittaisi yhtään viestiä.
En ymmärrä tuollaisia hyvän yön toivotuksia, kun toinen on viettämässä iltaa ystävien seurassa. Kuulostat läheisriippuvaiselta.
Olet ilmeisesti sitä sukupolvea, jonka aikana ei edes ollut älykännyköitä. Vastaukseni on joka tapauksessa, että ei yhtään viestiä. Miksi pitäisi viestitellä sen jälkeen, kun on sovittu, että mennään viihteelle ystävien kanssa ja nähdään taas silloin-ja-silloin?
Ei yhtään. Jos mies haluaa olla yhteydessä illan aikana, hän sitten viestittää. Siihen tietenkin voit vastata.
0-1. Jos hänellä on ikävä niin hän laittaa sinulle.
Jos on oikeasti jotain asiaa, niin sitten voi laittaa viestiä. Mutta mitäs sitä mitään turhia viestittelemään, antaa toisen olla rauhassa kavereidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lasketaan oikeaksi asiaksi? Onko hyvän yön tms. toivottaminen sallittua? jos siis kyse pidemmästä reissusta yön yli jne. eikä normi perjantairyyppyretkistä.
-Ap
Ei ole ok
Vierailija kirjoitti:
Itse jos olen kotona ja suhde on hyvällä tolalla, en yhtään. En kyllä pidä jos toisesta ei päiväkausiin kuulu mitään vaikka olisikin sovitusti reissussa. Sit saatan laittaa jo viestin että elossa?
Meillä reissussa olija laittaa viestin jossain vaiheessa iltaa, kun on wifin äärellä, tai jopa soittaa WA:lla. EU:n sisällä soitan itse työmatkoilta usein muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuollaisia hyvän yön toivotuksia, kun toinen on viettämässä iltaa ystävien seurassa. Kuulostat läheisriippuvaiselta.
Voihan se niinkin olla. Onneksi ollaan ukkokullan kanssa sitten yhtä läheisriippuvaisia. :D
Ei ollenkaan. Antaisit sen kerrankin vaan olla 🙄