Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tahansa kykenee puhelinmyyntiin - Miksi ihmeessä työttömyysprosentit ei lähentele nollaa?

Vierailija
03.08.2018 |

Kertokaa joku mikä yhtälössä mättää

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut puhelinmyyjänä. Tulot oli useimmiten jotain 20-30 päivä. Työ oli kamalaa, henkisesti todella raskasta soitella tuntemattomille ihmisille huonoihin aikoihin tyrkyttämään jotain mitä he eivät oikeasti halunneet. Välillä oli tosi ilkeitä ihmisiä vastassa. Ei kiitos koskaan enää. Mieluummin sitten työttömänä.

Vierailija
22/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka tahansa kykenee puhelinmyyntiin" Okei. Haistattaisin varmaan ekalle asiakkaalle paskat ja kehottaisin olemasta häiritsemästä minua sekuntiakaan kauempaa. Eli en usko olevani kykenevä puhelinmyyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyyteen on helppo ratkaisu. Perustetaan valtion bordelleja. Jos et parissa kuukaudessa löydä töitä, työttömyyskorvauksesi katkeaa ja joudut töihin valtion bordelliin kunnes löydät töitä.

Voisin mennä valtion bordelliin töihin ns. koeajajaksi. Eli kaikki uudet naikkoset kävisin ensimmäisenä koeajamassa, antaisin pisteet kropasta ja näyttelijäntaidoista ja tämän perusteella niille maksettaisiin korvauksia.

Itse kelpuutan semmoisen 60 eur/tunti korvauksen tästä työstä, 10 tuntia viikossa.

Vierailija
24/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut puhelinmyyjänä. Tulot oli useimmiten jotain 20-30 päivä. Työ oli kamalaa, henkisesti todella raskasta soitella tuntemattomille ihmisille huonoihin aikoihin tyrkyttämään jotain mitä he eivät oikeasti halunneet. Välillä oli tosi ilkeitä ihmisiä vastassa. Ei kiitos koskaan enää. Mieluummin sitten työttömänä.

Juuri näin kuvittelinkin asian olevan. Kenenkään ei pitäisi tehdä tuota täysin turhaa hommaa.

Vierailija
25/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyyteen on helppo ratkaisu. Perustetaan valtion bordelleja. Jos et parissa kuukaudessa löydä töitä, työttömyyskorvauksesi katkeaa ja joudut töihin valtion bordelliin kunnes löydät töitä.

Voisin mennä valtion bordelliin töihin ns. koeajajaksi. Eli kaikki uudet naikkoset kävisin ensimmäisenä koeajamassa, antaisin pisteet kropasta ja näyttelijäntaidoista ja tämän perusteella niille maksettaisiin korvauksia.

Itse kelpuutan semmoisen 60 eur/tunti korvauksen tästä työstä, 10 tuntia viikossa.

Sun pitää muistaa, että se koeajaja on sitten virallinen valtion virka, johon on vaikea päästä. Toki voisit yrittää hakea siihen.

Vierailija
26/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin kuvittelinkin asian olevan. Kenenkään ei pitäisi tehdä tuota täysin turhaa hommaa.

Olen samaa mieltä. 22

Vierailija
27/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kykene. 

Kyseessä on yksi vaikeimpia myynnin aloja. 

Voithan sinä kenet tahansa sinne istuttaa soittelemaan ihmisille, mutta miten se eroaa siitä että istutat randomin henkilön kirurgin penkkiin? Yhtä huonosti keskiverto tallaaja pärjää kummassakin jopissa. 

Enkä ole puhelinmyyjä, mutta myyntihommissa kuitenkin teollisuudessa. Tuskin saisin kummoista tulosta taottua puhelinmyynnissä kun on tottunut vuosia kestäviin myyntiprojekteihin, joissa asiakkaalla on lähtöolettama että hän haluaa ostaa jotakin. Puhelinmyyjä joutuu myymään ihmiselle joka todennäköisesti suhtautuu häneen torjuvasti eikä ole suunnitellut ostavansa mitään. Se asetelma pitäisi kääntää päälaelleen maksimissaan joissain kymmenissä sekunneissa. 

Vierailija
28/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puhelinmyynti sekä yrityksille että yksityisille pitäisi kieltää lainsäädännöllä. Sellainen puhelinpalvelu, mihin asiakas soittaa itse, on ok.

Lähes kuka tahansa osaa hommata ne tyrkytettävät tuotteet tai varata aikansa itse netistä tai muilla tavoin. Kysymykseen olisiko parempi sitten olla työttömänä vastaan että kyllä olisi. Jos ei muuta vaihtoehtoa ole kuin ihmisten kiusaaminen ja huijaaminen, niin sitten työttömäksi.

Töissä nämä joutavat soittelijat häiritsevät työntekoa. Omaan puhelimeen näitä ei onneksi suoramarkkinointikiellon takia juurikaan tule ja jos tulee, vastaan välittömästi, että olen tehnyt useita suoramarkkinointikieltoja enkä tilaa puhelinmyyjiltä mitään.

Vierailija
29/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntiä sanoisin ennemmin puhelinterrorismiksi kuin miksikään työksi.

Vierailija
30/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan kykene. 

Kyseessä on yksi vaikeimpia myynnin aloja. 

Voithan sinä kenet tahansa sinne istuttaa soittelemaan ihmisille, mutta miten se eroaa siitä että istutat randomin henkilön kirurgin penkkiin? Yhtä huonosti keskiverto tallaaja pärjää kummassakin jopissa. 

Enkä ole puhelinmyyjä, mutta myyntihommissa kuitenkin teollisuudessa. Tuskin saisin kummoista tulosta taottua puhelinmyynnissä kun on tottunut vuosia kestäviin myyntiprojekteihin, joissa asiakkaalla on lähtöolettama että hän haluaa ostaa jotakin. Puhelinmyyjä joutuu myymään ihmiselle joka todennäköisesti suhtautuu häneen torjuvasti eikä ole suunnitellut ostavansa mitään. Se asetelma pitäisi kääntää päälaelleen maksimissaan joissain kymmenissä sekunneissa. 

Toisin sanottuna: Puhelinmyyjä tyrkyttää väkisin jonninjoutavaa p*skaa tuntemattomalle, pahaa aavistamattomalle ihmiselle.

Vierailija
31/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla.

Vierailija
32/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkka.

Puhelinmyyjissä on hyvin harvoja, jotka oikeasti ansaitsevat toimeentulonsa sillä työllä. Ei sellainen mikään oikea työpaikka ole josta saa palkaksi muutaman hassun euron tunnissa provisiota jos edes sitäkään.

Ahkeruus palkitaan. Sama juttu se on esimerkiksi rakennuksella urakkatyössä.

Sama juttu pitäisi olla eduskunassa. Ahkeruus palkitaan.

Vierailija
33/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkka.

Puhelinmyyjissä on hyvin harvoja, jotka oikeasti ansaitsevat toimeentulonsa sillä työllä. Ei sellainen mikään oikea työpaikka ole josta saa palkaksi muutaman hassun euron tunnissa provisiota jos edes sitäkään.

Ahkeruus palkitaan. Sama juttu se on esimerkiksi rakennuksella urakkatyössä.

Suomessa ei ole monissakaan töissä ahkeruutta palkittu enää vuosikymmeniin. Vain ne palkitaan, kenellä on suhteet herrakerhoon/johtajakerhoon kunnossa ja muut saavat vain pikkuhiluja.

Vierailija
34/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolittu minua,56v. naista , töihin. Olen asperger. Tein valituksen asiasta.

Vierailija
35/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, ettei kukaan HALUA minkään tuotteeen puhelinmyyyntiin.

---

Menepä itse...

Vierailija
36/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmästi totean, että haista, ap, p---a.

Et tiedä, mistä kirjoitat.

Kasva aikuiseksi.

Opi.

Vierailija
37/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmästi totean, että haista, ap, p---a.

Et tiedä, mistä kirjoitat.

Kasva aikuiseksi.

Opi.

Mitä ihmettä!

Vierailija
38/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 euroa + myyntiprovikka ei oikein paljoa kiinnosta. Mäkkärin kassallakin saa paljon parempaa liksaa.

Vierailija
39/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla.

Haluat siis viedä puhelinmyyntiä työkseen tekeviltä työpaikat ja tunkea heidät kortistoon?

Vierailija
40/47 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500 € /kk voin tehdä sitä kotoa käsin. Säästät tilojen vuokrissa. Vaadin kuitenkin sen että kaikki joille pitää soittaa ovat antaneet siihen edeltä käsin suostumuksensa. Häirintäpuheluita en ala tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme