Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdin miehen kauppaan

Merimiehen vaimo
03.08.2018 |

Lähdin mieheni kanssa kauppaan, prismaan, ja niin siinä nyt sitten kävi, että unohdin miehen sinne. Reppanalle ei ole rahaa lainkaan ja nälkäkin varmaan pian tulee. Hän on varmasti hyvin peloissaan siellä. Lähden hakemaan häntä, mutta pelkään jonkun tekevän miestensuojeluilmoituksen jos näkee mieheni harhailevan itku silmässä ympäri kauppaa. Onko kenelläkään käynyt vastaavaa? Mitä miestensuojeluilmoituksesta seuraa? Tietenkin pakollinen olosuhdeselvitys, mutta onko kenelläkään mies joutunut esimerkiksi sijaisvaimon hoiviin? Pelottaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä saatoit???? Toivottavasti joku tekee susta misun!! Kaikkien ei vaan pitäis koskaan saada miestä. Voi että... 

Vierailija
2/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä saatoit???? Toivottavasti joku tekee susta misun!! Kaikkien ei vaan pitäis koskaan saada miestä. Voi että... 

:DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa nyt vähän. Kyllä se siellä viikonlopun yli pärjää. Menet sitten maanantaina töitten jälkeen kysymään, onko löytötavaroiden seassa.

Ostat sille jätskin lohdutukseksi ja kotona ehkä muutakin kivaa, niin pian se unohtaa traumaattisen tapauksen,

Vierailija
4/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Jyväskylästä?

Tuolla on toinen ketju, jossa mies jätti tyttöystävänsä Jyväskylän Prismaan. Ovatkohan samassa paikassa pyörimässä?

Vierailija
5/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö se sinne pallomereen? Se merimies.

Vierailija
6/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä vein sun miehes mun luo kun poloinen näytti niin eksyneeltä. Otetaan muutama kalja ja sidukka tässä ja käydään saunassa. Palautan hänet myöhemmin sinulle.

Vierailija
7/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko huolimatonta! Sillehän voi sattua mitä vaan. Miehen kun jättää johonkin valvomatta, niin hetihän se karkaa autokauppaan tai baariin. Tää "unohdus" tulee vielä kalliiksi sulle.

Ehkä miehen etu ei ole asua kanssasi. Kyllä vaikuttaa siltä, että tukitoimet olisivat tarpeen teidän perheessä! Oletko masentunut?

Vierailija
8/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän miehen tahallani kauppaan silloin tällöin. Se auttaa, sen jälkeen mies ei vingu kauppareissulla ja seuraa minua lähietäisyydellä. Heti kun epätoivottua käytöstä ilmenee, "unohdan" hänet kauppaan muutamaksi tunniksi tai yön yli. Onneksi kukaan ei ole tehnyt misua, en halua antaa sitä sijoitukseen. On siinä paljon hyvääkin.

Vierailija
9/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Mä tiedä miten siinä niin kävi. Hitsi kun se mankui siinä kaljaosastolla ja en olisi enää jaksanut kuunnella. Lähdin hakemaan muita tavaroita ja sinne se poloinen nyt jäi. Kävin jo kääntymässä siellä, mutta ei häntä enää näkynyt missään.

Ap

Vierailija
10/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko huolimatonta! Sillehän voi sattua mitä vaan. Miehen kun jättää johonkin valvomatta, niin hetihän se karkaa autokauppaan tai baariin. Tää "unohdus" tulee vielä kalliiksi sulle.

Ehkä miehen etu ei ole asua kanssasi. Kyllä vaikuttaa siltä, että tukitoimet olisivat tarpeen teidän perheessä! Oletko masentunut?

On mulla ollut mieli vähän maassa, mutta ei kai se voi olla syynä tähän asiaan?

Ap

Vierailija
11/11 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla ollut mieli vähän maassa, mutta ei kai se voi olla syynä tähän asiaan?

Ap

Tsemiä - kyllä se siitä. Oli ehkä ihan hyväkin, että unohtui sinne. Ehkä alitajuisesti toivoitkin sen häviävän. Voit rauhassa miettiä, olisiko hyvä ihan antaa sijoitukseen johonkin.

Kävisit katsomassa sunnuntaisin. Jonkun ajan päästä tiedätkin, tahdotko enää ottaa takaisin teille asumaan. Miehen pitämisessä on kuitenkin koko ajan se vastuu. Pitää muistaa vuosihuollot ja rokotukset ajallaan. Ne myös likaa vaatteensa ja on koko ajan menossa baariin tai kalastamaan. Oikeesti, elämänmittainen riesa - vastaako hyöty loppujen lopuksi ollenkaan sitä panostusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän